Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hoster man bedst en Drupalløsning?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er i øjeblikket ved at lave www.opskriftermedfisk.dk. Siden hostes p.t. hos servage.net

Vi har dog et stort problem. Serveren hos servage.net er for langsom, helt specifikt databasetilgangen. Deres support har desværre ikke kunnet hjælpe os.

Hvor finder vi et hostingfirma, som har databasen på samme server som selve siden? Desuden skal det være muligt at hoste flere domæner på een konto.

Vi har kikket lidt på anhosting.com. Er de stabile, eller er der andre bud?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:05

Vi kan sælge jer enten en billig dedikeret løsning eller en virtuel server, så sætter vi database og webserver op præcis som i vil have det uden at tænke på andre kunders behov.

Lyder det brugbart? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:10

Jeg er lige ved at undersøge om vi kan komme med et intelligent forslag, jeg sender dig en email når jeg lige har fået det vendt med vores teknikere.

Dansk Hosting Aps proud owner of Karitas CMS Steen Lautrup Salg- og marketing Tlf.: 7026 1420 www.danskhosting.dk www.karitascms.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 14:25

Tak til jer, der har svaret foreløbig - også på privat mail.

Vi glemte nok at tilføje, at det - indtil videre - er et "for sjov projekt/læreprojekt", hvor jeg ryster opskrifter "ud af ærmet", og min søn laver selve opsætningen. Han bruger det så også til nogle skoleprojekter m.v.. Hvis det bliver en succes med selve opskriftssiden, er det selvfølgelig noget andet, men lige nu, skal vi bare have noget hurtigere, der ikke er alt for dyrt.

eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:34

gigahost.dk

Om de lige har database og web på samme maskine tror jeg ikke, men det er vist også mest hastighed du savner...

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 14:43

Tak for det. Løsningen kan desværre ikke være på den begrænsede plads, som Gigahost tilbyder.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 15:04

Lisbeth Toft Jensen:

Tak for det. Løsningen kan desværre ikke være på den begrænsede plads, som Gigahost tilbyder.

.... det må du vist lige forklarer. Gigahost er en af dem der tilbyder mest plads! 

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 15:42

Selve opskriftermedfisk kan lige være der, men min søn har også et par andre projekter (bl.a. et forum) liggende hos servage.net, og så bruger vi den også som backup plads til f.eks. billeder. Vi vil gerne have minimium 4 gange så meget plads.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 17:35

øhhh .... jeg tror ikke helt du ved hvor meget plas der er på Gigahost

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 17:48

Jo, knap 5 GB. Vi skal bruge min. 20 GB, og hos servage har vi endda endda 510 GB, men drupalsiden loades desværre alt for langsomt, og det er derfor, vi efterspørger noget andet.

Men, bortset fra pladsen, er Gigahost så hurtigere end Servage til en Drupalløsning?

Og er der nogen af jer, der kender noget til anhosting? Eller andre muligheder?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)