Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hoster man bedst en Drupalløsning?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores server er tilpasset at kunne køre drupal uden problemer, du kan tilmed også installere drupal via kontrolpanelet. Vi kan selvfølgelig også klare overførelsen fra din nuværende server over til vores server.

Pris pr.måned 39,00 overførelse vil koste DKK 500

Med venlig hilsen

Besthosting.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 21:02

Lisbeth Toft Jensen:

Jo, knap 5 GB. Vi skal bruge min. 20 GB,.....

Nu bliver jeg da helt nysgerig hvad skal du bruge så meget plads til?

Selve drupal er vel på omkring 150kb så det er næppe her pladsproblemet opstår! 

mht. Gigahost så må jeg indrømme at supporten er noget svingende. 

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:58

Den bruger lige lidt mere med moduler og temaer, men du har ret. Den kan sagtens være der. Men, vi har flere domæner, men fortrinsvis, skal vi bruge backupplads, og servage.net giver os faktisk 510 GB.

Vi vil altså stadig gerne vide noget om f.eks. AN hosting eller andre muligheder. Altså vil vi gerne tilbage til det oprindelige spørgsmål, og vi vil altså gerne have min. 20 GB, så vi slipper for at have løsninger både her og der. 

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 9. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 15:42

Jeg kender ikke AN-hosting, men der er som altid masser af læsestof efter en søgning på http://www.webhostingtalk.com - det er vist lidt en blanding af positive og negative holdninger så vidt jeg lige hurtigt kan skimme.

Ellers er det eneste danske "almindelige" webhotel jeg kender der pt. tilbyder så meget plads Surftown, men de har bestemt også haft deres problemer med sløv databasetilgang, og opfylder ikke kravet om at databaseserver og webserver skal være samme maskine. Mine erfaringer med Surftown er dog et par år gamle, ved ikke hvordan database-serverne kører i dag.

Nilsson-IT.dk tilbyder også jævnligt op til 50 GB diskplads i de løsninger han har, det skifter dog lidt sammen med vejret :)
Dog ved jeg ikke hvad betingelserne for nogen af disse siger om at bruge pladsen til Backup.

Alternativerne er - som i selv har haft gang i - at kigge på løsninger i USA eller Tyskland, eller som det foreslås her i tråden at få en virtuel server der dog typisk vil være lidt dyrere. Firebee.dk har en løsning med 36 GB diskplads til 199 kr. - ulempen er at du er begrænset til 10GB trafik/mnd. og jeg ved ikke hvor meget setup af server man selv skal stå for.

I jeres sted ville jeg nok overveje at adskille web- og backupdelen, evt. beholde Servage til backup eller måske kigge på Keepit.com og så oprette et separat webhotel til hjemmesiderne - her har jeg i lavprisklassen gode erfaringer med Webhosting.dk, Firebee.dk og Schultzconsult.dk både hvad angår support, oppe- og svartider.

Held og lykke med projektet

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:51

Michael Kjærsgård:

.... til backup eller måske kigge på Keepit.com ...

Det syntes jeg er en rigtig god ide ;)

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:24

Lige en lille opfølgning. Først tak til alle, der har svaret os i denne tråd. Vi har undersøgt rigtig mange af stederne, og sideløbende haft fat i supporten hos Servage, som altid svarer pænt og høftligt, men indtil for nylig har det bare ikke forandret så meget, men så blev vi for et par dage siden flyttet over på en ny cluster/server, og nu kører det bare rigtig godt. Vi krydser fingre for, at det fortsætter, men er naturligvis klar over, at det muligvis kun er til den også er fyldt op.

Vi arbejder i øvrigt videre med selve siden, og jeg ligger den snart ud til almindelig bedømmelse under kategorien for websidebedømmelser.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)