Ski lidt surt at en iderig tråd bliver ødelagt af trådforfatteren som ellers efter min mening burde kunne se nogen muligheder i de nævnte ting. Eks. har jeg hele dagen grublet over en mulig opbygning af det koncept med candy on-line, er faktisk gået så vidt at jeg har undersøgt indkøbspriser på slik, priser på de små sccotcars, samt meget andet. Men nok spildte kræfter. |
Surt!
Venligst
René Buch
|
|
Hej....... STOP SÅ FOLKET SIGER DET PÅE N PÆN MÅDE.. ...-Ok det er fandme for dumt der her! - Der er jo ikke skyggen af substans, ej heller seriøsitet i det materiale, du forelægger dette forum. |
Kizim gitte adam gibi parani kazansana, burda elin adamlarindan para dileniyon!!!! zengillik calismayinan olur.....----- CALISAN kazanir |
Og på dansk? ![]() |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Gå ud og find dig et arbejde, man bliver rig ved at arbejde hårdt ikke ved at tigge penge fra fremmede mennesker + nogle andre ord |
Hvorfor der ikke er nogen der har kastet en million gode kroner efter den forkælede møgtøs ( din egen fremstilling ) fatter man jo ikke. Omvendt forstår jeg godt hvorfor hun ikke hopper på ideen med guffe eller scooter-slik-udbringing. Det er for svært at sælge slik og være så bitter samtidig. Men held og lykke med at blive selvstændig, indtil videre går det baglæns for dig, så det kan vel kun gå fremad nu? Og lige til sidst: OVERVEJ HVORDAN DU TALER TIL FOLK DER PRØVER AT HJÆLPE DIG. (skrevet på dit talesprog, håber den trænger ind) |
Tak fordi du skriver på Dansk også, det er topfedt at du gider blande dig i debatten, men synd at det skal foregår på tyrkisk, og ikke på dansk. naturligvis er det fedt at du bringer en tyrkisk indfaldsvinkel på tingene, men det er lidt omsonst at vi andre ikke fatter det:-) (mere skriveri uden mening) |