Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surt!

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

JEg har været på SU hele mit liv og er det stadig..Også har jeg lige set godt pizzarie som har været samme sted i over 10 år med samme ejer...Altid været min drøm at køre sådanne en sted....Han forlanger 1mio og har bare ikke en krone..

Hvorfor sidder der ikke en herinde som vil hjælpe mig....En som kab leve sig ind i hvor trist en situation ejg står i...En som har så mange penge og tænker det er jo ingen ting.....VIl selv gerne hjælpe folk med glæde...

Knuser den Triste

Min mail/msn

Håber der dukker en seriøs en frem.
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:14
Hej igen,
har du prøvet at gå i en bank med en af dine ideer?
det er ikke for at være lyseslukker men der er jo ingen der vil betale for at du skulle blive selvstændig...
men hvis du gerne vil lave noget selv skulle du måske starte med noget mlm og der er lasse burholt jo kongen...
mit svar er ikke ment som kritik da jeg læser alle dine indlæg med stor fornøjelse
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:20
Dato: 4/10/2006 9:33:20 PM Forfatter:guccilutti
[...]
Hvorfor sidder der ikke en herinde som vil hjælpe mig....En som kab leve sig ind i hvor trist en situation ejg står i...En som har så mange penge og tænker det er jo ingen ting.....VIl selv gerne hjælpe folk med glæde...
[...]

Hej LatinSunGirl,

Der er en del mennesker for hvem 1mio ikke vil være ret meget, men de er spredt over hele kloden og er ikke blevet så rige ved at give millioner ud til tilfældige enkeltpersoner de møder. Hvis du virkelig vil noget med den drøm, er det bedst at indse at der ikke kommer en engel ned og opfylder den for dig - tag i stedet kontrol over dig eget liv og planlæg hvordan du kan opnå det/de ønsker du måtte have.

At eje et pizzaria burde ikke være en umulig drøm, hvis du er villig til at arbejde for den og sikker på at det er det du vil. Start med at overveje din situation og hvad du mangler for at opnå det du drømmer om;

1. Kan du lave en pizza? Har du nogen idé om hvordan et pizzaria fungerer? Hvis ikke så tag job hos et af de mange pizzarier det næste år og sørg for at suge viden til dig - det er måske bedst ikke at fortælle om dine intentioner, men afhængig af hvor du bliver ansat, kan det da også værer at ejeren med glæde fortæller om alt det han har været igennem.
  2. Hvad kræver det at starte et pizzaria økonomisk? Er der nogen speciel grund til at det pizzaria til 1mio er 1mio værd? Og hvorfor vil han sælge nu når han har haft det i 10år - hvis det er fordi du har spurgt ham om en pris, er han ikke motiveret nok til at sælge og sætter derfor prisen for højt. Var det ikke ligeså smart at finde egne lokaler og så regne ud hvad de koster i måneden samt hvad et lån til indkøb af pizzaovn mm. ville koste?... medmindre de har meget goodwill er det muligvis en ligeså god løsning.
  3. Hvordan vil du markedsfører dig og gerne skille dig ud? Hvis du er pige og lidt fotogen kunne det være en mulighed at spille lidt på det, eftersom de fleste pizzariaer er ejet af mænd.
  4. Hvad  gør du markedsføringsmæssigt? Få trykt nogle flyvers/menukort og del dem rundt hver 3-6-8mrd i det omfang det er muligt, har du selv nogle gode ideer eller evt. kender nogle børn så det kan ordnes billigt?
  5. ... og gerne flere. Tænk det i gennem og gå så efter drømmen.

Held og lykke med det.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:54
Dato: 4/10/2006 9:33:20 PM Forfatter:guccilutti
Knuser den Triste
Min mail/msn

Hej.

Jeg har selv været igennem en masse grimme ting, og har været nede og bide i græsset engang, så jeg taler med en hvis erfaring, som jeg håber du kan bruge til noget!
Start med at prøve få løst det der plager dig, før er du ikke klar til at drive en virksomhed, søg hjælp alle de steder du kan, og gør det hellere nu end i overmorgen.
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 07:56

Hey guccilutti

Jeg mangler stadig en der starter en kørende slikbutik i nærheden af Frederiksberg. Jeg får ikke husfred før jeg kan bestille slik over nettet eller over telefonen. Hver dag trasker jeg afsted i regnen for at købe Choko kugler eller lakrids toppe. Slikkongen.dk er ledig, start med at købe det - få lavet en hjemmeside hvor man kan bestille - og køb en gammel varevogn. Så skal du bare have en klokke på taget ligesom isbilen - så kører det!!

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 14:26

Jeg mangler stadig en der starter en kørende slikbutik i nærheden af Frederiksberg. Jeg får ikke husfred før jeg kan bestille slik over nettet eller over telefonen. Hver dag trasker jeg afsted i regnen for at købe Choko kugler eller lakrids toppe. Slikkongen.dk er ledig, start med at købe det - få lavet en hjemmeside hvor man kan bestille - og køb en gammel varevogn. Så skal du bare have en klokke på taget ligesom isbilen - så kører det!!

Super koncept! De bolchestribede bude .

Blandet med diverse uundværlige dagligvarer, så er candy-on-demand en lækker idé.
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 14:46
Dato: 4/11/2006 2:26:18 PM Forfatter: Morten Bock
Jeg mangler stadig en der starter en kørende slikbutik i nærheden af Frederiksberg. Jeg får ikke husfred før jeg kan bestille slik over nettet eller over telefonen. Hver dag trasker jeg afsted i regnen for at købe Choko kugler eller lakrids toppe. Slikkongen.dk er ledig, start med at købe det - få lavet en hjemmeside hvor man kan bestille - og køb en gammel varevogn. Så skal du bare have en klokke på taget ligesom isbilen - så kører det!!

Super koncept! De bolchestribede bude . Blandet med diverse uundværlige dagligvarer, så er candy-on-demand en lækker idé.

Lol! ja sgu da, "de stribede"  - hold kæft var det bolscher?"

Blogger & Tekstforfatter

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:58
Jeg erindrer at have set guffe.com som franchise-koncept - det er da bare at springe på (slik)vognen he he

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 15:15

kom lige til at tænke stor vogn smidt midt på gaden?

hvorfor ikke udbyde ideen som et færdigpakket koncept hvor man benytter de små scootcars a la en mini kassevogn - disse er jo i lovens forstand en knallert og må derfor holde på cykelsti og fortovet - let for kunderne så disse ikke skal stå i en klump midt på vejen. ligesom forsikringen og driften af dem er meget lav i forhold til en kassevogn i alm. størrelse.

Ved de rummer omkring 1 m3 altså plads til stort udvalg af slik og mulighed for at tage evt. bestilte dagligvare med ud til kunden, ved ikke om dette findes i eks. kbh. men selve ideen er ski da fed nok ...

tror hurtig en mindre flåde på 5 -8 stk vil blive kendt på ingen tid særligt vis de alle er helt ens at kigge på så opnår man genkendelses efekten hos alle der ser dem dermed forøges kendskabet til forretningen - jo ikke uden grund at alle Netto butikker ligner hinanden.

Venligst

René Buch

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 15:20

yeah......lyder som en fed idé. Så længe jeg får mit slik! (måske de samtidigt kan tage MC´D med??) hvorfor de ikke bringer ud er mig uforståeligt.

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)