Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj produktion i østen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter at have fået godt gang i vores egne tøj mærker er vi på udkig efter kontakter i østen til lidt større produktion af vores designs Kan du hjælpe så skriv lidt om hvor du er og hvad du laver kontakt info osv. du skal helst være located i landet hvor produktionen er
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12903
Skrevet kl. 13:42

Hej

Jeg antager at du/I ikke har den store erfaring med textilproduktion i østen?  Da der er rigtigt mange faldgruber ved at outsource sin produktion til østen, I vil nok i starten være langt bedre hjulpet med at få proffesionel rådgivning frem for at i vælger en eller anden tilfældig person her fra Amino.

Prøv at forhører Jer hos brancheforeningen Dansk Textil og Beklædning som har kontor i Kina.

http://www.textile.dk/

Mvh

Ravn

Tilmeldt 6. Jan 08
Skrevet kl. 16:24
Jo Tak dem vil jeg da prøve at kontakte jeg har et par danskere bosat i østen med god erfaring men ville lige checke hvad aminobruger har af erfaringer og forbindelser Tak for tippet gerne flere
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 09:17

Hej,

Jeg har erfaring med sourcing og outsourcing til Kina. Jeg er enig i at der er utallige faldgruber i forbindelse med sourcing i/outsourcing til Østen. En vigtig forudsætning er, at I har kontakter derude. Men pas alligevel på. Prøv evt. at undersøge hvad det vil koste at få syet tøjet i sydeurope eller de baltiske lande. Det kan godt være at faktura-prisen er lidt højere, men til gengæld er I meget tættere på jeres leverandører - med alle de økonomiske, tidsmæssige og kulturelle fordele det giver!

Pøj pøj

Mvh Mikkel Smith

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12903
Skrevet kl. 10:11
Tilmeldt 6. Jan 08
Skrevet kl. 13:49
Ok men forslag på vores bredegrader er også velkommen
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:44

Hej Najasfar.

Jeg er bosiddende paa Mauritius og arbejder med agentvirksomheden Skandic Distribution Ltd., salg af tekstiler – tøj til herrer, damer og børn. Vores marked er baseret på Skandinavien, hvor vi bl.a. arbejder med en lokal agent.

Vores kunder er alt fra freelance designere til store og veletablerede danske mærkevarer. Skandic Distribution Ltd. blev stiftet i 2001 og er tilknyttet Mauritius Free Port. Det vil sige registreret til eksport af tekstil på EUR1 certifikat, hvilket betyder, at importøren ikke skal betale importtold.

Mauritius’ tekstilproduktion kendes primært på høj kvalitet og en konstant produktudvikling. De typiske produkter er eksklusive mærkevarer produceret af høj kvalitet.

Lyder det som en loesning til hvad du soeger, venligst kontakt mig og vi kan tale flere detaljer. Samt tjek www.skandic-distribution.com

Med venlig hilsen,

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)