Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webportal - Tilbud søges

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger uforpligtende tilbud på udvikling af webportal.

Der skal være mulighed for at oprette profil (profiltekst + billeder) som sælger med login, hvorefter købere (i stil med Bilbasen, Trendsales etc.) kan henvende sig pr. mail el. tlf. Evt. også mulighed for købere at logge ind for at anmelde købere.

Da der umiddelbart ikke skal være indtjening på denne led, skal der også være rig mulighed for og plads til annoncering.

Vigtigt er også at siden kan/vil opnå høj ranking på google - Hvad kan jeg ca. forvente at skulle bruge på dette pr. md.?

Ser frem til at høre fra Jer!

Mvh. Christian da Silva Wendelbo 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:56

Du må gerne sende kravsspec til mail@mc-solutions.dk :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07

Mikkel Mikjær Christensen:

Du må gerne sende kravsspec til mail@mc-solutions.dk :)

Det er hermed gjort!

Til Jer andre kan der tilføjes, at der først og fremmest ikke skal være mulighed for nogen onlinebetaling, da det hverken skal koste køber eller sælger noget at anvende portalen. Indtjeningen vil som nævnt ovenfor formentligt udelukkende bestå af annonceindtægter.

Derimod er det meget vigtigt, at det kommer en søgefunktion, hvori der kan opstilles en række kriterier.

Tilmeldt 13. Mar 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:42
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51

RSK:

Send også gerne her: rsk@glasir.dk

Hvad er din tidsramme?

Kravspecifikation er også sendt til dig ;)

På nuværende tidspunkt er der ingen deadline, men ønsker naturligvis at komme i gang hurtigst muligt!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06

Efter en hurtig google-søgning fandt jeg et site, der nogenlunde har de funktioner jeg skal bruge: http://www.hvalpe.dk ;)

Dog skal der bare være et langt flottere og mere stilfuldt design (f.eks. ala Trendsales). 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:03

Kan det passe der ikke er andre, der kan komme med et overslag på hvad dette vil koste?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20

Nu har jeg fået et par tilbud på min. 100.000 kr. Havde ikke forventet at skulle investere tilnærmelsesvis så meget.

Skal man virkeligt helt op i det leje? Og er der nogen der har (posistive) erfaringer med at få lavet sådanne portaler udenlands - f.eks. i Baltikum el. Asien?

Portalen skal indeholde følgende:

- Forside

- Menu:

--> Login (sælger) --> Opret annonce (tekst + upload af max. 3 billeder á 100 kb.)

--> Opret bruger (brugernavn, fulde navn, køn, alder, adresse, email og tlf. nummer)

--> Søgefunktion (f.eks. type, model og årgang) 

--> Info om portalen (div. info + info om bannerreklamer + vilkår og betingelser + hjælp)

Endvidere skal der som nævnt ovenfor først og fremmest ikke være nogen form for betaling. Indtægtskilden vil udelukkende være bannerannoncer. 

På længere sigt må der meget gerne være mulighed for at kunne udsende nyhedsbreve, evt. mulighed for at købere kan anmelde sælgere og evt. mulighed for at kunne opnå højere ranking af annoncer mod betaling.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:24
Hej Christian, Du skal være velkommen til at sende krav/spec til mig på mads@orientium.dk
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 12:46

Hej. Du har bare mødt nogle dyre IT folk som bruger egne begrænset udviklede systemer !

Hvis du laver det i eksisterende gratissystemer, som fx. joomla, kan jeg klare det for 2000kr x moms, men der kan dog være noget programering i opgaven så der kan komme 2-3000kr ekstra.

Men har først tid efter 8 august. 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)