Der er nogle som ikke fatter at systemer ikke skal koste en 50.000kr...Ser at joomla er klar til opgaven, men det nemmeste vil være at programere et komponent, men hvad det lige løber op i ved jeg ikke, men vil da undersøge det. Og hvad prisen for version 2 koster (man skal ikke kigge så langt frem), jammen så kan komponentet løbende laves om. No problem ! Og så gider jeg ikke kommentere de folk som forsøger at så tvivl om joomla og om at det ikke kan gøres for under 50.000kr, det for langt ude ! |
Her vil jeg lige støtte granholm lidt op, det efterspurgte kan sagtens laves i joomla.
Jeg har selv 2 joomla sites og der kan da altid udvides opdateres mm. Det første tilbud jeg fik på min site var 250 k og jeg endte med at finde en programmør og en grafiker uafhængig af hinanden endte på et helt andet pris niveau en de første 250 k. Alt i alt har jeg ikke engang givet en 1/3 del at mit første tilbud og jeg har fået siden som jeg ønskede det.
Jeg er helt med på at jeg havde fået noget andet end det jeg har, for 250k og dog jeg har fået special lavet flere komponenter, samt fået lavet et unikt design..
Det kan godt lade sig gøre ikke at skulle slippe 150 k
Jeg vil lige slutte med at anbefale Ronni fra RedWeb.
i'm out!
Forsat god dag..