Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webportal - Tilbud søges

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Men med mindre du henvender dig til os og beder om rådgivning(betalt) vil jeg ikke bruge mere tid på denne tråd da jeg vurderer der er utroligt lav chance for at jeg får noget ud af det, og at du desuden har fået alle de venskabelige råd der er værd at nævne her.

Så lad da vær!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20

Jeg er nu kommet frem til at prøve en Joomla løsning, hvor der først og fremmest ikke skal betales for annoncering, da jeg er bange for at skræmme kunderne væk fra start. I fremtiden (hvor der forhåbentligt er kommet mange besøgende), vil jeg så overveje at tilføje betalingsfunktionen.

Dog er jeg naturligvis meget interesseret i at vide, hvad mine omk. pr. md. kan forventes at blive. Her tænker jeg på SEO, serverplads og hvad der ellers måtte være...?

Til info har jeg logo klar og teksterne kan jeg evt. stå for.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 13:47

Mikkel Mikjær Christensen:

Da Silva:

Men Joomla er naturligvis også en trussel for alle dem, der bygger fra bunden og tager en skyhøj timeløn.

På ingen måde ... de kunder som rigtigt kommer igang med det kommer alligevel _altid_ tilbage og skal have lavet et ordentligt site når Joomla har hjulpet dem igang :)

De få der ikke kommer tilbage og skal have det lavet ordentligt er som regel fordi deres koncept ikke holdt alligevel eller fordi de ikke evnede at løfte projektet :)

Men held og lykke til jer begge!

Hehe tak Big Smile

Nej Mikkel nu sidder jeg jo ikke på din plads og laver løsninger mm. til den slags og ved ikke hvor manger der kommer tilbage og får lavet nyt.
Men det vil jeg heller ikke betvivle, jeg mener bare godt at det kan lade sige gøre at drive en ordenlig portal i joomla. Der er da eksempler på flere portaler lavet i joomla. godt er der smidt mange penge i dem og det hele er special lavet ligesom hvis man ikke bygede det på joomla.

Men så kan man jo bare udvide efter behov, der er så vidt jeg ved ikke de store begrænsninger (ret mig hvis jeg tager fejl).

Men om ikke andet bliver det en god dag, dog uden solskinBig Smile

Og held og lykke med projektet Christian!! og undskyld sidespringet..Wink

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:56

Til DK kort: 

PBS kortindløsnings aftale 250 kr i oprettelse 1000 kr om året

Epay betalingsgateway 399,- i oprettelse 99,- om måneden

Til DK + Internationale kort:

PBS kortindløsningsaftale DK og Internationalt 2 x 250,- + 2 x 1000 kr om året (kan opnås rabat ved medlemskab af specifikke foreninger på dobbelt aftale).

Epay betalingsgateway medium 599,- i oprettelse + 199,- om måneden.

Altså vil du med internationale kort lande omkring en 500 kr om måneden og med DK kort alene vil du ligge omkring en 300 kr om måneden for betalingsaftale, integration og webhosting.

Hvor meget du så vil bruge på SEM (adwords m.v.) må så være op til dig dig men selve den tekniske søgemaskineoptimering skal du have lavet i selve websitet og det er altså ikke en løbende udgift.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00

Mange tak!

Det var fornemt og det giver et godt overblik.

Dog vælger jeg at lægge ud med en side uden betalingsfunktion, så jeg ikke skræmmer brugerne væk.

Mht. server hvad kan der anbefales, og hvad vil det ca. koste mig?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:14

Du skræmmer flere kunder væk ved at snige betaling ind af bagdøren.

Mht server så kan de fås i virtuelle servere fra 199 og opefter, og fysiske servere fra 299 og opefter.

Men tror du ikke du kan klare dig med et godt webhotel i første omgang?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36

Det kan du have ret i!

Men jo jeg kan formentligt klare mig med den store pakke hos One.com til 45 kr. pr. og 25.000 mb. Der burde være plads til en del billeder!

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:17

Ikke hvis du vil have siden lavet i Joomla :). One.com kører safe_mode = on og det kommer aldrig til at fungere ordentligt med Joomla.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:17

One : De har hvis en grænse på 1 eller 2 MB pr. kunde, men man kan altid opgradere webløsningen senere hen :o) Dukan ALTID opgradere hos fx. one !

Det er nu også sjovt at læse tråden Smile

"Jeg siger ikke", "Det var ikke mig", "og hvis....". Det er lige som i børnehaven når børn kommer op at slåsse Smile

Tale er sølv, tavshed er guld !!!

Jo, jeg kan lide sølv Big Smile 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44

Jamen så f.eks. i123.dk, som jeg har brugt hidtil? 

Side 6 ud af 7 (62 indlæg)