Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid tager det, inden Goggle page-ranker ens side ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg undrer mig over, at jeg stadig ikke er blevet page ranket af Goggle ?

Hvor lang tid skal man forvente, at der går (jeg startede min netbutik i maj måned)

Hilsen Marianne

Fra Bording
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:46

Hej Marianne,

Min egen erfaring er, at der nemt kan gå 3-4 måneder før Googles robotter får rigtigt fat i ens hjemmeside. Og man dermed bliver direkte synlig, ved en søgning.

Men der er sikkert andre på dette medie, der har langt større indsigt i hvordan det rent teknisk hænger sammen!

Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:51

Hej Lars,

Jeg er synlig, men min pagerank er 0, og hvis jeg sammenligner med andre netbutikker, som har langt mindre indgående links end mig, så ligger de på ca 2. (Har checket antallet af links via SEO).

Og jeg kan se via Goggles Webmasterværktøjer, at Goggle sidst har gennemgået min side d. 3. juli.

Hvor længe skal jeg da vente ???

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:54

Hej Marianne,

Du skal ikke bekymre dig alt for meget om den synlige pagerank.

Google opdaterer konstant pagerank bag kulisserne, men eksporterer kun data til offentligheden en 3-4 gange om året eller noget i den stil.

Og når det så sker, har det ikke nogen konsekvens at det synlig tal bliver opdateret, andet end at det da er rarere at se på et 2-tal end på et 0 for pagerank.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:57

Har det ikke også lidt at sige hvor hurtigt du får indgående links til din side... ? Det synes jeg bare min erfaring peger imod... jeg fik fx en pagerank 2 indenfor en måneds tid med en af mine blogs... Og der arbejdede jeg kraftigt imod at få indgående links den måned...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:07

Min erfaring siger også at der går 3-4 måneder mellem hver opdatering, og så hut jeg kan hviske blev mine sider opdaterede samtidig "sidste gang" der var PR-opdatering/botten kom forbi mine sider.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 10:03

Hej Marianne,

Der er flere ting der giver pagerank. Det er ikke kun indgående links. Faktisk er indgående links kun interessante, hvis de kommer fra en anden god side - men det rykker alligevel ikke max.

Du kan starte med at tilmelde dit URL (www...dk) til Google her http://www.google.dk/intl/da/add_url.html

Dernæst handler det løbende om at opdatere din hjemmeside. Gerne dagligt - og gerne på forsiden! Husk også at dine "side-titler" skal være beskrivende for hver side - og opdater også gerne disse løbende!
Jeg opdaterer ofte min shop og har Google på besøg min. én gang om ugen.

Husk - pagerank er ikke bare noget der kommer - det kræver hårdt arbejde! Du skal bare sørge for at gøre din side interessant (opdateret hver gang Google kommer forbi) - så skal det nok komme!

Pøj pøj

Mvh Mikkel Smith
http://flexinfonet.com - Lean på nettet

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 10:30

Hej Mikkel,

Der er en lille misforståelse her.

Marianne spørger til Pagerank, ikke til rangering på Google søgninger. Pagerank er et begreb, der måler en sides "vægt", baseret på links til den fra andre sider. Google offentliggør pagerank for alle sider, som de har indekseret og denne rank opdateres nogle gange om året.

Mht. at opnå en god placering hos Google, er der ingen grund til at klikke ind på den der tilmeldingsside. Sørg for, at der bliver linket til din side fra andre sider, hvor Googlebot tit kommer forbi, og så bliver nye sider optaget helt af sig selv. Hvis man f.eks. skriver nogle indlæg herinde på Amino og har et link til sin side i footeren, så skal Googleblot nok komme forbi snart.

Fra Vejle
Tilmeldt 25. Sep 07
Indlæg ialt: 96
Fra  Flexkom ApS Skrevet kl. 10:39

Hej Frank,

Skabes pagerank alene af indgående links? Jeg har pagerank (2-4) på underliggende sider - som kun har links fra min egen forsidemenu. Tæller disse også? Kan pagerank ikke skabes på andre måder - eksempelvis at Google ofte finder siden opdateret og at den er meget besøgt?

På forhånd tak,
Mikkel

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 10:48

Hej Mikkel,

Der var jeg vist for hurtig, da jeg skrev mit svar. Interne links tæller også, så links fra din forside til undersider er med til at distribuere pagerank til undersiderne også.

Hyppig opdatering af siden påvirker ikke pagerank, der er ren matematik. Du kan evt. læse lidt mere om teknikken bag pagerank her hos Wikipedia.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)