Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vurderer i det muligt at læse sig til en god placering hos google, og i såfald er der så nogen der har erfaring med noget god litteratur indenfor området. Der er forskellige firmaer der har udarbejdet bøger om emnet, men... det er nok langt fra sikkert at alle er lige gode, og de koster gerne 1000+. Desuden har jeg ladet mig fortælle at google ofte ændrer deres alkyritmer?!? 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:32

Det er ikke muligt at læse sig til en god placering hos Google, men det er muligt at læse sig til, hvad man skal gøre for at få en god placering hos Google. Smile

Hvis du læser nogle af de gratis e-bøger, som jeg har remset op her, vil det i hvert fald være en begyndelse. Lad være med at bruge penge på SEO-bøger til at begynde med.

Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 14:37

Tusind tak for svaret, jeg vil straks gå igangBig Smile

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:51

Jeg har lige tilføjet The SEO Bible af Jerri L. Ledford. Den er også super!

Tilmeldt 14. Jun 08
Skrevet kl. 19:11

Tusind tak Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:17

Hej Erd,

Jeg har sammenfattet et gratis 8-trins kursus i søgeoptimering. Her er de vigtigste ting, du bør vide om søgeoptimering samlet på blot en side (den er godt nok lidt lang :) )

Gratis online kursus i søgeoptimering

Karsten Andersen
Online WebDesign ApS

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 17:23

Hej Erd

Du er også meget velkommen til at kigge forbi www.seokursus.dk. Her kan du downloade en gratis e-bog for begyndere, se små undervisningsfilm og meget mere...

Med hensyn til ændringer i Googles algoritmer behøver du ikke være nervøs, så længe du forbedre dit website med afsæt i grundlæggende SEO-principper + centrerer din tekstuelle kommunikation omkring målgruppens sprog og søgeadfærd.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 16:22

Uden at love for meget, tror jeg også du kan lære noget nyt ved at læse på denne blog om søgemaskineoptimering: www.oza.dk (undertegnede er skribenten)

Held og lykke med det,

Oza

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:49

Hejsa, ..

Der ligger meget i SEO og næsten alle har forskellige måder at tingene på og selvføgelig er deres den rette.

Som fx at anmelde din side til Google. Dette er på ingen måder nødvendigt og ligefrem direkte frarådes af mange.(heller ikke en metode der sikre dig at blive hurtigt listet)

Når din side er færdig sørger du såmen bare for at få et par incoming links fra et par PR3-4 sider. med denne opskrift er du indexet på under en uge. skal du derimod op på side 1 eller rettere have en god placering er der meget der spiller ind og dette tager selvføgelig også lidt længere tid. 

Anyway læs dig til det og gør kun det de fleste skriver godt om. forresten ryger DK domæner ikke i Google´s sandbox så du kan dermed selvsagt opnå ret gode positioner allerede efter få mdr. :-)

Se fx dette link til en side der konstant bliver redigeret og kun skrevet i af proff´s: http://www.vaughns-1-pagers.com/internet/google-ranking-factors.htm  

Peter

Behov for at komme i gang ?, lån penge her

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:09

Peter_A:

Når din side er færdig sørger du såmen bare for at få et par incoming links fra et par PR3-4 sider. med denne opskrift er du indexet på under en uge. skal du derimod op på side 1 eller rettere have en god placering er der meget der spiller ind og dette tager selvføgelig også lidt længere tid. 

I mine øjne spild af gode PR 3-4 links at bruge dem til at få sitet indekseret medmindre du kan få linksne ændret senere. Ellers vent med dem til du har lavet en søgeordsanalyse og kan promovere dine søgeord i linkteksten.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)