Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parkeringssystem

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået forhandlerretten til nogle helt nye og fantastiske parkeringssystemer, som Du nu kan få fingre i.

Et parkeringssystem tager kun plads svarende til 2 personbiler, og fås i størrelserne:

8 personbiler
10 personbiler
12 personbiler
14 personbiler
16 personbiler

Det smarte med det parkeringssystemet er:

• at 16 biler kan parkeres på to bilers plads.
  • at det er hurtigt sat op (3-5 dage).
  • at det er meget støjsvagt. Det kan uden problemer sættes op i boligområder.
  • at det er billigt i drift.
  • at det er enkelt at benytte, og det kræver ikke en uddannet operatør.
  • at det er komfortabelt, da det bringer parkeringspladsen tættere på bilistens destination.
  • at det er muligt at flytte "parkeringspladserne" alt efter behov. Eks. hvis virksomheden flytter adresse.
  • at det er muligt at få et "skin" efter eget valg og smag (se nederste billede for eksempel), så parkeringssystemet kan falde i ét med virksomheden.
  • at det er meget sikkert, selv i stærk vind og hårde frostgrader.

Priseksempel for et parkeringssystem til 8 personbiler:
84.700 euro.

Priseksempel for et parkeringssystem til 16 personbiler:
143.900 euro.

Det er også muligt at få tag over bilerne:

Nedenstående billede er et eksempel på et design til parkeringssystemet:

Kan Du bruge et parkeringssystem?

Ja, hvis Du har en virksomhed der står og mangler parkeringspladser, eller blot ønsker at bruge færre m2 til biler og flere til produktion.
Et andet eksempel er indre by (her taler jeg om KBH), hvor der ofte er mangel på parkeringspladser. Parkeringssystemet kan tilmed sættes op i en baggård, og da det ikke larmer, kommer der ikke støjgener.

Har Du brug for mere info kan Du skrive til mig på Dimitri@DimitriHardorff.dk. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 253
Skrevet kl. 17:37

Sorry fordi at jeg skriver selvom jeg ikke er intresseret i at købe nogen men er bare lidt nysgerrig :)

hvordan kommer bilerne ud ? feks hvis den øverste bil skal ud skal alle de andre så også ud eller ? kan ikke se på billederne hvordan den virker Stick out tongue

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:43

Det er vidst folketings-elevator tricket der bruges vil jeg tro.

Dbh Martin

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 17:56

I den på øverste billeder er der faktisk 7 biler så vidt jeg kan se. Dermed kan de rotere således der altid er 3 i siderne 1 i toppen og en i bunden.

Smart (og såre simpelt) system må jeg sige.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:20

hxs.dk:

Sorry fordi at jeg skriver selvom jeg ikke er intresseret i at købe nogen men er bare lidt nysgerrig :)

hvordan kommer bilerne ud ? feks hvis den øverste bil skal ud skal alle de andre så også ud eller ? kan ikke se på billederne hvordan den virker Stick out tongue

Det er et rigtig godt spørgsmål.

Hver plads i maskinen har et nummer, og når Du skal have bilen ned, trykker Du blot på det nummer som bilen står på.
Herefter kan Du køre din bil ud :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:38

Lars Brink:

I den på øverste billeder er der faktisk 7 biler så vidt jeg kan se. Dermed kan de rotere således der altid er 3 i siderne 1 i toppen og en i bunden.

Smart (og såre simpelt) system må jeg sige.

Det er vores 12 stk. model på billedet. Det vil sige 5 i siderne, 1 oppe og 1 nede.

Det er faktisk fantastisk smart vil jeg give dig ret i :) 

Jeg manglede at skrive at parkeringssystemerne selvfølgelig leveres og installeres så Du slipper for besværet, hvis det ønskes.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 19:12

Hvor hurtig kan I levere 7 af de store? :D

Nå, men det ser da ikke ud til, at være noget man bare sætter op uden tilladelse :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:36

bacardil:

Hvor hurtig kan I levere 7 af de store? :D

Grundet meget stor efterspørgsel på parkeringssystemet, ligger leveringstiden pt. på 1,5-2,5 måneder fra bestilling og til det står på den ønskede leveringsadresse.

Du er meget velkommen til at kontakte mig hvis Du ønsker at bestille :)

bacardil:

Nå, men det ser da ikke ud til, at være noget man bare sætter op uden tilladelse :)

I princippet jo, men Du kan evt. spørge Teknisk Udvalg ang. lokale regler og love for lokalområdet hvis Du er i tvivl.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:36

Smart system, men det er nok begrænset hvor mange steder i København man ville kunne få lov at sætte dem op. Placeres de i en baggård går det jo alvorligt udover dem på de nederste etager - de vil nok ikke finde sig i det. Og sålænge vi har bilhaderen Bondam siddende centralt placeret i København bliver det nok endnu sværere. Han har jo erklæret, at alt hvad der kan gøre det lettere at være bilist i København er han imod ...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:34

Mikkel deMib Svendsen:

Placeres de i en baggård går det jo alvorligt udover dem på de nederste etager - de vil nok ikke finde sig i det.

Det skal siger sig selv at det skal cleares med evt. beboere først hvis køber ønsker at placere den i en baggård :)

Mikkel deMib Svendsen:

Og sålænge vi har bilhaderen Bondam siddende centralt placeret i København bliver det nok endnu sværere. Han har jo erklæret, at alt hvad der kan gøre det lettere at være bilist i København er han imod ...

Det har vi forhåbentlig heller ikke efter næste valg. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)