P.s. Husk at det er et MÅL og ikke noget de lover dig, for det kan de ikke for en fast pris. |
Pris på søgeordsoptimering.
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Hej Frank.. Jeg er stadig uenig... Med dit eksempel vil det svare til at snedkeren giver dig pris på en trappe uden at ane hvor mange trin der skal være. |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Det foregår jo ikke helt i blinde. Man kan se lidt på konkurrenterne og komme med et bud derfra. F.eks. kan man hurtigt se, at der er flere trin på en pokertrappe end på en juletræstrappe. |
Nope... stadig uenig :) Der er mange grunde til hvorfor, men her er et meget simpelt eksempel. Vi antager at en dygtig SEO-ekspert påtager sig opgaven. Samtidig begynder en anden SEO-ekspert at optimere på samme søgeord for konkurrenten. Nu er to der slås om top 3 pladserne. Og nu overdriver jeg lidt... Der er 4 SEO-eksperter der optimerer på samme søgeord på 4 forskellige firmaer. En af dem vil ALDRIG få en top 3 plads. Hvad så? Man kan aldrig vide, hvem der laver hvad, hvordan og hvor effektivt, da google med god grund hemmeligholder en del informationer :) |
Det der er det mest latterlige jeg længe har læst. For det første så er kunden jo dum hvis kunden hyrer 2 forskellige SEO folk til samme ord?? Endnu dummere bliver dit eksempel og kunden i dette eksempel når der er tale om 4 SEO folk på samme ord! Og jo de vil alle sammen få en top 3 placering, for det er jo samme ord de optimerer på! Du er helt ude i hampen med det eksempel. Man kan sagtens prissætte at komme i top 3 på de søgeord trådstarter nævner. Hvordan og hvormange timer der bruges kan jo være kunden ligegyldigt. /Jesper |
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Jesper, vågn op, få en kop kaffe og forstå tråden før du svarer.... eksemplet er på 4 forskellige firmaer, der sælger juletræer... Jeg udtaler mig sjældent om noget, jeg ikke har forstand på.... og slet ikke noget så dumt som du udtaler, at tro at man kan betale max 6000 kr. for SEO.. |
Hårde ord fra én, der åbenlyst ikke har læst indlægget ordentligt. EDIT: Jeg tilslutter mig opfordringen til morgenkaffe. |
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
Men hvis Morten nu har fået et præstationsbetinget tilbud til en fast pris, så er det jo SEO-eksperten, der løber risikoen ved en sådan pludselig øget konkurrence, ikke Mortens pengepung. |
Aha ok, ja det kan jeg se nu. Jeg må hellere tage en kop kaffe mere. Men det er stadigvæk et latterligt eksempel. For som det er med alt salg og markedsføring, så er det baseret på dialog med kunden. Hvis det skulle vise sig at der er en juletræssælger liga der er ved at sprænge markedet i danmark og søgeoptimerer massivt, så vil man jo opdage det og i fællesskab med kunden lægge en ny plan. Men som udgangspunkt antager man jo ikke det scenario du opstiller. Med det syn på sagen kommer du aldrig frem. Men ikke desto mindre så er prisen nu meget realistisk. Det er som Frank siger ikke en pokerstige, men en juletræsstige. /Jesper |
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl