Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på søgeordsoptimering.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  www.juletrae.com Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Medaminoer.

Jeg er i kontakt med et firma, der skal stå for noget søgeordsoptimering på to ord for vores webshop www.juletrae.com.

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg bør acceptere at betale.

Vi skal have søgeordsoptimeret ordene "juletræ" og "juletræer" - med mål om at de begge skal ligge i top-3.

Lige nu ligger vi nr 7-9 på Google på søgeordet "juletræ".

På søgeordet "juletræer" ligger vi end ikke i top-100.

Hvad ville I betragte som en rimelig pris?

Hilsen

Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 23:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Juletræssælgeren:

Hej Medaminoer.

Jeg er i kontakt med et firma, der skal stå for noget søgeordsoptimering på to ord for vores webshop www.juletrae.com.

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg bør acceptere at betale.

Vi skal have søgeordsoptimeret ordene "juletræ" og "juletræer" - med mål om at de begge skal ligge i top-3.

Lige nu ligger vi nr 7-9 på Google på søgeordet "juletræ".

På søgeordet "juletræer" ligger vi end ikke i top-100.

Hvad ville I betragte som en rimelig pris?

Hilsen

Morten

Ikke over 6000,-

/Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 01:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

nu er jeg en nærig hund så jeg ville ikke betale for ORD som er tilgænglig for os alle, men hvid jeg skulle ville jeg kontakte google direkte ingen fordyrende mellemled

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 06:26

astroman:

...men hvis jeg skulle ville jeg kontakte google direkte ingen fordyrende mellemled

Og hvad ville du forvente at få ud af det?

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 07:57

at det blev billigere ---måske

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:27

Astroman,

hvis man ikke forstår, hvad en debat går ud på, vil det måske være en fordel at lade være med at blande sig i den.

Det her handler om, at Morten gerne vil have hjælp til at få sin hjemmeside højere op i Googles søgeresultater på de to ord, og derfor spørger han til, hvor meget det er rimeligt at betale et firma for den ydelse.

Den slags kan man ikke købe hos Google direkte, der kan man kun købe placeringer i deres betalte resultater.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 17:17

og hvad er så dit seriøse indlæg i denne debat udover at prøve at svine mig til. jeg mener ikke at havde set nogen steder at denne tråd er forbeholdt de der ved præcis hvad det koster, han spørger hvad der rimeligt at betale, jeg har to firmaer og bliver kimet ned af firmaer der vil sælge ord og bogstaver og hvad véd ´jeg, jeg ved man kan købe bedre placering hos google, og det fortæller jeg ham. så jeg forstår ikke lige hvor din rolle er henne i det her, er du Amino politi eller sådan noget, i de mange tråde jeg har set bliver der skrevet mange forskellige meninger og holdninger, den ene bedre end den anden, der er vel plads til os alle

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 17:26

Jeg tror ikke der er nogle som er ude på at svine dig til, ej heller agere Amino politi.

Sagen er den, at det du skriver er komplet forkert, og derfor er det vel rimeligt at du bliver rettet? Én ting er meninger og holdninger, en anden er konkrete facts hvilket du blander sammen. Det du formentlig tænker på er simple Google Adwords, som ikke er det tråden omhandler.

Mvh. Jeppe

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:14

Som Jeppe var så venlig at påpege, var min mission ikke at svine dig til, men at prøve på at holde styr på fakta.

Du skrev, faktuelt forkert, at man kan købe bedre placeringer direkte hos Google, hvorefter jeg prøvede at påpege forskellen på Googles søgeresultater (der står til venstre på Google, når man har søgt) og de betalte resultater (der står til højre og nogle gange foroven).

Tråden handler om søgeresultaterne, hvorfor det er forkert, når du skriver, man kan købe dem billigere direkte hos Google. Hos Google kan man købe plads i de betalte resultater. De sælger ikke de andre pladser.

Det handler ikke om, at dine meninger og holdninger ikke er gode nok. Det handler om, at du havde misforstået debatten og derfor kom med et faktuelt forkert indlæg. Og vi er alle bedst tjent med, at debatterne her på fora så vidt muligt drejer sig om fakta.

Hvis det gør mig til debat-politi, må jeg leve med det. Hvis min tone fornærmede dig, beklager jeg, for det var ikke meningen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:17

Lige så fornuftigt som pågældende SEO-firma har sagt at "målet er top 3", lige så ufornuftigt er det at kunne sætte en pris på et mål. Det er et 100% opnåeligt mål, men om det tage 10 timer eller 100 timers optimeringsarbejde at nå de mål, er der ingen der kan sige på forhånd. End ikke Google selv. Og hvis firmaet du skal arbejde med kan give dig en fast pris på at nå de mål, så synes jeg ærlig talt du skal holde dig fra dem.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)