Hej Aminoer. Hvad synes i om ideen om en iværksætter chat?? Med chat rooms i, div kategorier??
|
Det tror jeg desværre ikke, men prøv måske bliver det alligevel populært. Man ved aldrig før man har prøvet det! :-)
Hej Aminoer. Hvad synes i om ideen om en iværksætter chat?? Med chat rooms i, div kategorier??
|
Billig Iphone udvikling
Det tror jeg desværre ikke, men prøv måske bliver det alligevel populært. Man ved aldrig før man har prøvet det! :-) |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Ville du bruge det??
VH/ |
Billig Iphone udvikling
Det er svært at sige, men umiddelbart nej. Jeg ville hellere bruge Amino eller email, hvor det står her hele tiden, istedet for som en chat vil det forsvinde. Nu er jeg heller ikke type som chatter ;-) |
|
Har det på samme måde som Kevin. Chat er så flygtigt og kan kun se det ville egne sig når man virkelig står og skal have et svar nu og her. På her forum som amino er det så smart fordi det hele er tilgængeligt hele tiden. Man kan søge på alle samtalerne og det hele er jo emneopdelt i modsætning til en chat, som godt nok kan have logs, men som bare vil være en stor pløre tekst. Jeg tvivler stært på idéen desværre ;) |
Det eneste sted i professionelle miljøer, som disse, hvor jeg har oplevet at chat virker, er på den radio jeg sender på - WebmasterRadio.FM. Her kører vi åben chat under de direkte udsendelser, og det fungerer acceptabelt. Der såm regel 50-200 der chatter med under de fleste udsendelser. Men som en generel iværksætter chat tvivler jeg på det. Som de andre siger, så tror jeg i hvert fald ikke jeg selv havner der ... |
|
Er det den "officielle" kanal - eller bare lavet af nogle brugere herinde? :) |
Hej, Jeg synes dine ide som sådan er fed! - Man kunne måske lave det som "celeb chat" events med eksemple vis med Thorborg, Demib, Peter eller...... en helt anden iværksætter der ønsker at dele ud af sine goder |
SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering