Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg finder på ideer, hvad siger du, er denne god eller ikke

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske en god ide, giv din mening

jeg er lige ved at være færdig til launch af min nye webside, jeg viser nu her en efter min mening god ide, jeg er ikke så bange for at den bliver kopieret, da det vil tage et dansk programmør firma mange timer at lave noget tilsvarende...og i Danmark koster dette uheldigvis alt for mange penge.

Ideen er at gøre op med dyre programmør regninger og give almindelige mennesker mulighed for at outsource selv.

Min side skaber den direkte kontakt mellem dig og programmørvirksomheden fra indien, egybten......dem som alle de danske programmør virksomheder outsourcer til, alle disse kontakter har jeg i hus, og de er klar til at logge på, flere og flere henvender sig.

med det i mente kan du får produceret dine ting til en 1/20 - 1/40 del af prisen for samme arbejde i danmark, ja du har faktisk din egen programmør til peanuts og du kan lave dit projekt så det spiller max.

bedst af alt når du kommer ind på siden kan du chatte med dem live, beslutte dig for hvem der er bedst, se hvad de har lavet før,  købe kontakt informationerne, og virksomheden er din kontakt for fremtiden.

Hvad siger i til det

den bliver lanceret som en international site, da jeg mener at ideen kan have potentiale i hele nordeuropa, Usa, Canada, derfor den engelske tekst på siden.

Jeg har p.t ikke set noget tilsvarende på internettet her eller i resten af verden, der findes forums osv, men ingen steder hvor du får live chat kontakt.

håber i vil give mig noget kontruktivt at arbejde med, siden er ikke 100% færdig, så jeg vil helst have feedback på selve ideen, om i mener den er bæredygtig eller ikke.

www.chatwithpro.com

christian

Fra Århus
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 02:32

Der er bareen pisse fed ide men synes ikke rigtig siden fanger, den giver mig ikke lyst til at læse og prøve at finde rundt på den, men konceptet, det er sgu iorden, du bliver næste bill gates hvis det kommer op :D

Prøv med nogle andre sider, evt lidt andet design, billederne er skide gode men også det eneste der egentlig fanger :)

Lucca Kjær Sørensen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:00

Synes godt om ideen med kontakt til en række udviklere/designere, men "live chat" delen er vel ikke noget specielt. Jeg har selv arbejdet med et designfirma i Rumænien og efter den første kontakt via email, så kørte vi resten over Skype chat - det er da nemmere end at logge ind på et website.

Men alt i alt en god ide - held og lykke med det.

Venlig hilsen
Ole

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 09:04

Iøvrigt var deres kompetencer, udover design, kendskab til "Liquid", som er scriptsproget i Shopify - det kunne du overveje at lægge ind som kompetencer til afkrydsning.

Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:34

Hejsa og tak for jeres positive respons

hvad angår live chat er dette kun for at give den besøgende mulighed for at få kontakt med det samme, al kommunikation efter man har valgt en programmør/ designer foregår som man nu lyster.

det der sker er at programmør virksomhederne logger på deres konto om morgenen og foretager ders normale arbejde, når en kunde henvender sig over deres chat vil denne blive gjort opmærksom på dette igennem chatsystemet.

hvis virksomheden bliver enig med en kunde, aftaler de selv den fremtidige kommunikation.

Jeg har selv arbejdet med firmaer over hele verden, og den bedste løsning for mig har altid været msn og emails.

Hvad angår skills der lægges på systemet, vil vi med tiden lægge alt på, dette udvides i takt med antal virksomheder der er tilknyttet

christian

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 00:28

hej

fed ide rigtig god endda, ved ikke om der er stort grundlag for det, men det har du jo selv undersøgt sikker.

MEN MEN jeg er nok lidt ening i LUCCA KJÆR  der er noget mærkeligt ved den den fanger ikke, hvis jeg lader som om jeg bare kom forbi i jagten på nogle koder ell, noget, såe tror jeg ikke jeg ville gå meget længere end til en read more,  den mangler noget Pundus, slagkraftigt et eller andet. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 01:48

Jeg syntes også idéen er rigtig god. Jeg har ikke lige haft tid til at gå hele siden igennem men umiddelbart kan jeg godt lide designet!

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Skanderborg
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 18
Fra  Appsfunder Denmark ApS Skrevet kl. 21:19

Hej Christian

Jeg syntes det er en god ide, har selv benyttet RentACoder.com, som jeg syntes virker godt og sikkert.

Har du nogle udviklere du kan anbefale til konstruktion af et eller flere web sites, der benytter sig af følgende teknologier:

"    Microsoft .Net C#
"    Microsoft Visual Web Developer 2008 Express Edition
"    Microsoft SQL Server 2005 Express Edition
"    AJAX
"    ASP.NET AJAX Control Toolkit
"    CSS
"    CSS Blueprint version 0.7

Derudover har jeg også en facebook applikation jeg gerne vil have lavet.

Kan du anbefale nogle udviklere?

Venlig hilsen Kenneth

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:25

Mener at man på elance.com kan chatte med udviklerne, idéen er god men snup et kig på elance.com - havd jeg lige husker er mange af de ting du skriver mulige på elance.com (men er da ikke sikker - så kig hellere selv lige på det) 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:31

Hej.

Jeg synes det er en kanon idé.

Især hvis der er nogle priseksempler på bestemte opsætninger, så alm. mennesker forstår hvad det er de køber.

F.eks. "Opsætning af webshop på xxxdomain: pris 250 bananer og 34 skræller".

... men du får ikke hr. & fru jensen til at bestille på en udelukkende engelsksproget side.

Dansk flag i toppen eller anden "dansk" løsning. Det er vist ikke så svært.

Held & lykke med projektet

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)