Hej Kenneth Jeg kan måske hjælpe dig, du kan sende mig en mail på chr.enggaard@gmail.com Christian |
Super ide.
Hvis du bliver stort, har du taget en stor skridt i den fantastiske globalisering.
Det er en side jeg helt sikkert regner med at bruge på et tidspunkt. Det er fedt at det kun koster 30 $ at få oplysningerne, det gør at man ikke behøver at overveje det to gange inden man betaler. Hellere sætte prisen for lav end for høj fra starten, det gælder om at få brugere, så kan man altid hæve prisen, hvis der er grundlag for det.
Jeg tror at folk der har brug for en programmør fra din side står i meget forskellige situationer. Og på en eller anden måde skal man blive guidet hen til de programmører der egner sig til opgaven. ( Jeg kender ikke så meget til programmering, men her kommer nogle situationer som jeg kunne forestille mig. Der er helt sikkert mange flere)
- Der er mig der har et design, men ingen anelse har om hvad det skal programeres I, det skal bare virke.
- Den danske programmør der blot skal have nogle til at lave det tidskrævende hard core programmering, så han slipper nemmere om hans opgave.
- Personen der skal have viderudviklet en side.
- Personen der skal have lavet en side, men har krav om at siden skal bygges op i Typo3 eller lignende.
Som det er nu vil jeg ikke vide hvilke programmører jeg skal kontakte. Jeg tænker at ved at vælge hvilken situation man er i, bliver anbefalet de programmører der kan løse ens opgave, derved bliver feltet indsnværet om man spilder ikke tid på at kontakte programører der ikke kan løse opgaven.