Hej Måske en god ide, giv din mening jeg er lige ved at være færdig til launch af min nye webside, jeg viser nu her en efter min mening god ide, jeg er ikke så bange for at den bliver kopieret, da det vil tage et dansk programmør firma mange timer at lave noget tilsvarende...og i Danmark koster dette uheldigvis alt for mange penge. Ideen er at gøre op med dyre programmør regninger og give almindelige mennesker mulighed for at outsource selv. Min side skaber den direkte kontakt mellem dig og programmørvirksomheden fra indien, egybten......dem som alle de danske programmør virksomheder outsourcer til, alle disse kontakter har jeg i hus, og de er klar til at logge på, flere og flere henvender sig. med det i mente kan du får produceret dine ting til en 1/20 - 1/40 del af prisen for samme arbejde i danmark, ja du har faktisk din egen programmør til peanuts og du kan lave dit projekt så det spiller max. bedst af alt når du kommer ind på siden kan du chatte med dem live, beslutte dig for hvem der er bedst, se hvad de har lavet før, købe kontakt informationerne, og virksomheden er din kontakt for fremtiden. Hvad siger i til det den bliver lanceret som en international site, da jeg mener at ideen kan have potentiale i hele nordeuropa, Usa, Canada, derfor den engelske tekst på siden. Jeg har p.t ikke set noget tilsvarende på internettet her eller i resten af verden, der findes forums osv, men ingen steder hvor du får live chat kontakt. håber i vil give mig noget kontruktivt at arbejde med, siden er ikke 100% færdig, så jeg vil helst have feedback på selve ideen, om i mener den er bæredygtig eller ikke. christian |
Der er bareen pisse fed ide men synes ikke rigtig siden fanger, den giver mig ikke lyst til at læse og prøve at finde rundt på den, men konceptet, det er sgu iorden, du bliver næste bill gates hvis det kommer op :D
Prøv med nogle andre sider, evt lidt andet design, billederne er skide gode men også det eneste der egentlig fanger :)