Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har begået en  webshop igennem Goldenplanet. Hvis der skulle vise sig at være en sund økonomi i det på længere sigt, er der ingen tvivl om at der skal benyttes et unikt design - indtil videre vil jeg benytte dette gennemtestede system.

Udvalget er stadig lidt lille, men det skulle gerne vokse lidt mere inden "officiel åbning" - hvilket bliver når PBS får gjort den løsningsaftale færdig - indtil da vil siden leve et stille liv i skyggen.

Men jeg høre gerne lidt meninger ...

Den største mangel pt. er at der er mangle gode produkt fotos af flere vare, men arbejder på det, men det er ikke helt nemt at skaffe til alt, men det skulle gerne komme løbende.

Men siden kan findes her: www.RASBERG.dk

På forhånd tak 

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasberg.

Tillykke med webshoppen. Den ser fint overskueligt ud, men:

Der er for meget tekst og for få billeder, når man lander på forsiden.

Log in er ofte mere en hæmsko end en hjælp, hvor kunderne hopper af krogen, inden de får handlet. Det er ganske enkelt for besværligt at finde eller huske password, m.m.

Og så lige til slut: Staves "nøjes" ikke sådan her ? fremfor nøjedes, som er datid.

Wilted Flower

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27

Hej Rasmus,

Tillykke med butikken. Den ser pæn og enkel og overskuelig ud, men mangler nogle lækre billeder på forsiden. Og informationeri firmaprofil.

Og så skal du skynde dig at få en erhvervsaftale med Post Danmark, så du kan sætte portoen lidt ned, den er måske lidt i den dyre ende??

Held & Lykke med den,

Mvh Pernille

Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 20:57

Hej Froebutikken.dk

Mange tak - det er jo en ret overskuelig løsning for en første gangs bruger, det som Goldenplanet har lavet - selv jeg kan finde ud af det!

Jeg har faktisk tænkt på det med lidt flere billeder, men gik umiddelbart væk fra det, for at folk med langsommere forbindelser, nok vil få længere vente tid inden siden er loadet. Men på den anden side, så er der vel snart ingen her i landet som ikke har ADSL eller lignende - så problemet er måske ikke så stort. Jeg vil genoverveje det igen :)

Det med login, er faktisk et bevist valg. Jeg vil på længere sigt gøre brug af rabat grupper bl.a. og det kan kun lade sig gøre ved login. Desuden kan med med login følge sin bestilling, og det mener jeg er en god ting, især da flere af varene er forholdvis kostbare. Men mener desuden ikke at OsCommerce som Goldenplanet benytter, understøtter handel uden login?

Ja den med Nøjedes kontra Nøjes, har faktisk været kilde til lidt hovedbrud. Efter en rundspørge hos et par lærere jeg kender privat, blev der faktisk givet grønt lys til at begge kunne bruges - men hvis nogle kan kaste et andet lys over sagen, modtages det gerne med kyshånd.

Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 21:00

Hej Pernille,

Tak for de pæne ord - du er så nummer to der nævner det med billederne, så der er nok noget om sagen. Det er hermed skrevet på min to-do liste.

Jeg er ved skrive en kladde til den firma profil, så håber den kommer snarest.

Jeg har netop været inde på Post.dk - men synes ikke lige jeg kan finde noget vedr. en erhvervsaftale. Hvem eller hvor bør man tage fat i, for at få en sådan? Eller er det bare at skrive en mail til deres erhvervsafdeling, og så bliver den sendt videre til rette person(er)?

Og mange tak til dig for at komme med indspark! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:35

Hej Rasmus,

Du skal ringe til deres erhvervsafdeling 70 11 12 30 og bede om en erhvervsaftale. Jeg tror nok, at man skal sende min. 100 pakker afsted om året - og det må du så bare sige, at du gør (eller forventer at gøre!). Når året er omme, laver de en status på, hvor meget man har sendt afsted. Det er super nemt, man bliver faktureret en gang om måneden, man får adgang til at skrive labels ud, så det er professionelt ud, og så sparer man selvfølgelig lidt på portoen.

Iøvrigt er jeg ligesom Diane, heller ikke helt lun på det med login til kunder, har efterhånden læst så meget om, at det afskrækker kunden, så de hopper hurtigt videre. Har set at nogle shops har en kundeklub istedet, for man kan tilmelde sig, og dermed få adgang til at trace sin pakke samt rabatter, artikler og nyhedsbreve osv.

God fornøjelse med shoppen - det er en ordentlig mundfuld, men sjovt !

VH Pernille

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 23:01

Sjovt nok er det forskelligt pakke antal fra person til person man snakker med i Post DK.

Den gang jeg fik min aftale hed det minimum på 500 pakker, men de plejer altid at være til at snakke med.
En gang jeg ringede for at klage over et eller andet, fik jeg en total uduelig person i røret. Så jeg opgav og ringede op igen med det samme, fik en anden og en klasse service.
Så bare gør det samme hvis pakke antallet ikke stemmer overens ;)

Så vil jeg også sige at dine produkter er for cool. Flotte billeder, der skal helt sikkert nok komme noget salg når du kan tage betalingskort. 

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 23:30

Dejligt enkel og overskuelig hjemmeside. Jeg har kun nogle enkelte sproglige kommentarer:

Hvorfor nøjedes er som nævnt datid. Efter min mening bør det være nutid. Meningen må være: "Hvorfor skulle du nøjes med mindre end det bedste?" og dermed en opfordring til at købe det bedste hos dig! 

Derfor er det da ærgerligt at stille folk et spørgsmål som "hvorfor nøjedes du med mindre end det bedste?" Inden de finder svaret frem fra fortidens tåger, har de allerede glemt, hvad de kom efter.

Desuden vil jeg foreslå et par sproglige ændringer som følger under Fragt og levering: "Derfor har vi valgt at køre efter en fast fragtpris på       DKK 85 ,-  uanset antal og mængde ".

På forsiden: "afhentes vare" "specielle vare".  Her ville "varer" i flertal være mere korrekt.

Kun småting på en ellers fin side. Forøvrigt en god ide med dine små artikler om, hvad de forskellige betegnelser står for. Jeg blev oplyst!

Mvh

Anne Øgendahl

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 2. Jun 08
Skrevet kl. 20:31

Mange tak for de mange svar, og forslag - det meste er allerede ændret - også fragtprisen :)

Mht. til ønsker om flere billeder, menes der så i topbanneret? Eller bare generelt i f.eks. velkomst-teksten? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:57

Jeg vil mene at specielt forsiden med velkomst-teksten trænger til billeder... Det allerførste man ser når man kommer ind på dit website er: "OBS: Alle køb på over DKK 1000,- giver fri forsendelse!" - Jeg vil klart mene at du har væsentligt bedre ting at byde på i din webshop, for det er nogle ret seje produkter du har! 

Derfor syntes jeg da klart at din cognac fra før 2.verdenkrig (!) skal på forsiden eller lav nogle tilbud og smid dem på forsiden med billede. Prøv at sætte dig i dine kunders sted (dvs. de ved ikke hvad du sælger) og prøv så at læse din velkomst-tekst, der står intet om whiskey, cognac, eller lignende. Man skal faktisk ud i menuen til venstre for at se dette. Dette ret store problem vil du nok kunne udbedre ved at smide billeder ind.

Mht. billeder i top-baren, så ja, det kunne da være en flot detalje med noget flash, der lavede et mindre slideshow med dine produkter. Men jeg ville starte med at ligge billeder på forsiden.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)