Du kan downloade Google Toolbar til at aflæse en estimeret pagerank. Af én eller anden grund er denne ikke altid helt præcis.
Du har et væsentligt problem på dit website mht. søgemaskineoptimering, nemlig faren for duplicate content. Dine produktbeskrivelser er simpelthen for identiske - for ikke at sige ens! Det kan mindske dine muligheder for at få alle dine sider ranket højt.
Off-topic: Jeg synes at det er et kanont koncept, du har. Fyr noget PR af op til jul, så er den hjemme!
Et hurtigt råd efter, at have kigget 10 sekunder på din side.
Dine titler skal være unikke. Det er de pt. ikke.
Du har et hav af forskellige produkt sider med 99% ens indhold. Måske du bare burde have et produkt, hvor kunden så kunne vælge størrelsen i en dropdown boks.
"Off-topic: Jeg synes at det er et kanont koncept, du har. Fyr noget PR af op til jul, så er den hjemme! "
Klart og så skal alle børn naturligvis have en Julemalebog med hjem. Vi specialdesigner den til dig med nogle flotte billeder og alle dine virksomhedsinformationer, logo m.m.
Min shop er en Dandomainshop - de har desværre mange gode undskyldninger for ikke at kunne lave unikke titler - er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?
Mht. dropdown boks, så tror jeg at jeg vil overveje det - Dandomain mener at det godt kan lade sig gøre.
Jeg er bare en smule i tvivl om hvorvidt, det vil ændre konverteringsraten, hvis ikke vores primære produkt - altså juletræerne - ligger på forsiden, men derimod er gemt i en dropdown boks eller på undersider. Er der nogen der har en vurdering af det?
Konceptet er, endnu engang, meget smart og er sikker på at det blive
ren succes til jul. Dog syntes jeg du skal gøre det hele mere simpelt,
da det jo i virkeligheden er et simpelt produkt du sælger - hvilket skal udnyttes. Folk skal have et juletræ, og det skal gerne gå stærk og være simpelt - undlad derfor blandt andet de lange, nærmest historieagtige, tekster.
Din side kunne godt trænge til en omgang salgsoptimering, og jeg vil
blandt andet foreslå dig at lave et produkt, hvor man så kan vælge
størrelse på juletræet (og se priser). Derudover mangler der mange gode
billeder, af fx pyntet til juletræet (vigtigt).
Derudover ville dit koncept styrkes hvis du fik juletrae.dk (og
juletræ.dk) - de bør ikke koste ret meget ud fra aktiviteten på de
nuværende sider. Det var lige lidt, ganske kort fra mig - du er
velkommen til at kontakte mig hvis du skal have hjælp til en videre
optimering.