Nåe nu fandt jeg ud af hvorfor Smith er lidt skeptisk over mit tilbud. Han er jo selv partner i virksomheden Vizion.dk som også tilbyder hosting i den billige ende. De lejer sig ind hos device.dk og bruger ns1.device.dk og ns2.device.dk som iøvrigt ligger på samme netværkssegment. Helt ærligt syntes det er lidt sjovt at de mest kritiske kommentarer herinde kommer fra nogle af mine konkurrenter. Tag jer nu sammen gutter. Måske er mit tilbud for godt ;-) he he mvh Peter Nilsson |
Sådan skal det også være, jeg har selvfølgelig en del domæner pr. server ellers kan det ikke løbe rundt.
Men man kan faktisk give en ret god kvalitet til lave priser.
En af de største forskelle er den service man kan forvente, det er feks. ikke muligt at tilbyde support via telefon til så lave priser.
Så er der selvfølgelig ting som redundans osv., men jeg tror nu de fleste kunder ved at der er grænser for hvad man kan forvente.
Oppetiden kan dog godt være ret høj.
Syntes det er godt at der er flere kundesegmenter, det er ikke alle som har samme behov.
Dem der har behov for en lav pris vil jeg gerne tilbyde et godt produkt.
Som iværksætter tror jeg at prisen er vigtig fordi ressourcerne er små i opstartsfasen.....så kan man jo senere vurdere om man syntes der skal ofres noget mere og man vil skifte til en dyrerer host som kan tilbyde andre faciliteter eller købe en server selv og placere i datacenter.
Alle starter et sted.
mvh
Peter Nilsson
Nilsson-IT