Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webhosting!

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåe nu fandt jeg ud af hvorfor Smith er lidt skeptisk over mit tilbud.

Han er jo selv partner i virksomheden Vizion.dk som også tilbyder hosting i den billige ende.

De lejer sig ind hos device.dk og bruger ns1.device.dk og ns2.device.dk som iøvrigt ligger på samme netværkssegment.

Helt ærligt syntes det er lidt sjovt at de mest kritiske kommentarer herinde kommer fra nogle af mine konkurrenter.

Tag jer nu sammen gutter.

Måske er mit tilbud for godt ;-) he he

mvh

Peter Nilsson
Nilsson-IT

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 00:08

Sådan skal det også være, jeg har selvfølgelig en del domæner pr. server ellers kan det ikke løbe rundt.

Men man kan faktisk give en ret god kvalitet til lave priser.

En af de største forskelle er den service man kan forvente, det er feks. ikke muligt at tilbyde support via telefon til så lave priser.

Så er der selvfølgelig ting som redundans osv., men jeg tror nu de fleste kunder ved at der er grænser for hvad man kan forvente.

Oppetiden kan dog godt være ret høj.

Syntes det er godt at der er flere kundesegmenter, det er ikke alle som har samme behov.

Dem der har behov for en lav pris vil jeg gerne tilbyde et godt produkt.

Som iværksætter tror jeg at prisen er vigtig fordi ressourcerne er små i opstartsfasen.....så kan man jo senere vurdere om man syntes der skal ofres noget mere og man vil skifte til en dyrerer host som kan tilbyde andre faciliteter eller købe en server selv og placere i datacenter.

Alle starter et sted.

mvh

Peter Nilsson
Nilsson-IT 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:33

Hej Peter,

Ja det er helt korrekt vi benytter Device til nogle services - vi deler skab med dem at samles om udgifterne er jo ganske fint. Hvorfor dog smide 2 x 25.000 hos DKH når vi kan nøjes med det halve. Samt hvorfor 4x400 /år når vi sagtens kan drifte på det halve.
Jeg vil lige pointere at jeg ikke har nogle interesser i device.

Hvis du kigger på vores produkter er vi måske billige, men vi lover ikke 10GB plads og 50GB trafik for de penge.
Vores mål er ikke at være billigst, vi er fx. nogle stykker i firmaet hvor du er alene.
Jeg vil som kunde hos dig tænke på hvor jeg stod hvis du kom ud for "peter is no more" - så er jeg da som firma lidt på røven...

Jeg er desværre kritisk overfor dig fordi du har noget "ligeglad" i din drift - det viser nyhedserverne jo ved et hurtig snup på "yanet" på google.
Link1

Link2 

Link3 

Det er ikke for at lave flamebait imod dig, det er måske mere for at vise folk hvad de kan forvente. Alting kan være svært især hvis man er alene om problemerne.

Jeg er skam ikke bange for konkurrence - vi startede efter one.com osv, vi vil bare være mere fleksible - hvilket jeg også er 100% sikre på at de af vores kunder som måtte have haft brug for det vil skrive under på.

Dit tilbud er ganske udemærket til dem som finder prisen som magtfaktor - jeg vil bare råde folk til ikke altid at gå efter det allerbilligste men måske lige gennemlæse betingelser og hvad udbyderen egentlig repræsenterer før de ligger deres website ( evt. mail der ) også.

Og sørme mens jeg skriver dette indlæg er dit site pludselig skifet host til frankrig :)
Det går da vældig med kabeltv hva?- seriøstmand? Hvorfor skal dit site ligge på en anden server end alle dine kunder?
Link4

Og generelt synes jeg faktisk jeg tager mig sammen - jeg deler min viden med andre... :)

Fortsat god aften til dig,

Dbh Kasper 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 08:47

Hej,

Undskyld jeg blander mig men Smith - Vi starter alle et sted!

Store som små, inden for alle brancher - fælles for os alle er at vi prøver og gør vores bedste.

Lad lige Petern få en chance og stop så din personlige hetz... modbydeligt!

Med venlig hilsen
Paw Hellegaard

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Paw,

Det var ikke ment som en personlig hetz imod Peter, jeg kender ham ikke, jeg har set nogle indlæg i fora rundt omkring hvor han ofte gerne hjælper folk. Hatten af for det... 

Jeg ville bare pointere at manden ikke var været for stabil med det hosting og folk derfor skal tænke sig om ...

Vi er her for at hjælpe hinanden... 

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 09:35

Hey.

Hvad med trafik?

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 09:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vælger at trække mit gode tilbud tilbage.

Har haft success med at levere et stabilt produkt til 5,- kr. pr. måned så det vil jeg fortsætte med.....det er det kunder vil have.

Det ser ud som om at detteher segment ikke er min målgruppe....fik flere hundrede hits herfra på dette post, men har ikke fået nogle bestillinger igår....der blever at være daglige bestillinger på det billige webhotel.

Jeg har aldrig været ligeglad med driften, men havde nogle problemer med at få tingene til at hænge sammen i mit tidligere firma yanet.dk fordi kunderne skiftede til billigere udbydere og nye kunder ikke betalte for forudbestilte domæner.

De problemer er nu løst og jeg har tilpasset mine omkostninger.

Syntes det er lidt underligt at mine konkurrenter skal hive en masse fortid frem, men nuvel det viser mere om jer end mig, det betyder ikke det store for mig, mine kunder vil have den billigste løsning og det vil jeg gerne give dem + en god oplevelse.

Det er altid en kombination af at pris og forventninger skal hænge sammen....de kunder jeg har nu er glade for min oppetid og prisen.

Det er den gode kundeoplevelse det hele handler om.

Hav en god dag

mvh

Peter Nilsson
Nilsson-IT

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:46

En tilføjelse til det hele burde måske være at folk skal læse forretningsbetingelserne først - Peter dem mangler du på dit site..

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:26

Jeg opfatter nu ikke Smiths indlæg som hverken personlig hetz eller modbydelige.

Tværtimod er det da super relevant, at Peter Nilsson tidligere havde Yanet. Jeg ville selv have spurgt om det samme, hvis ikke Smith havde påpeget det.

Der er så mange udbydere af billig hosting i den samme prisklasse, at sådan noget som hostingudbyderens historik godt kan spille en rolle for valg af udbyder.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej FrankHM,

Det er jeg glad for - jeg vil bestemt ikke misforståes eller klantres for at være useriøs som Paw skrev.

Det som jo netop forundrer mig er at Peter så igen trækker et tilbud retur 24 timer efter han giver det og nu igen vil satse på et andet segment.

Peter, op på hesten hits fra amino betyder ikke kunder - jeg har mange hits på mit hesteindex men der er sku ingen som køber eller sælger en hest :(
Vi får skam ikke daglige bestillinger bare ved hits - slet ikke amino - amino folk er typisk ikke kunder, men netværk og sparring med andre.
De giver gode råd, ligesom jeg prøvede at give dig.

Sæt dig ned og skriv din businessplan, vælg de kundesegmenter ud du går efter. Få dit website op, med dine betingelser, vær seriøs og giv kunderne en god support så lover jeg dig at flere kommer til. 

Du har et lidt træls ry og det skal du have vendt, når det har ændret sig ved at kunder henviser til dig på fora, mund til mund så kommer flere kunder til. 

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)