Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webhosting!

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tag evt. kontakt til www.plushost.dk de tilbyder ok priser eller jay.net

Det er nok nærmere dit behov, men pas på paragrafferne når du handler med dem i DK, de er nogle kræmmere mildelst talt og det kan virkelig blive en dyr oplevelse.

Arbejder iøvrigt på at tilbyde ubegrænset antal domains i alle mine løsninger også den "lille", det tekniske er ved at være på plads, så det kommer på som feature i denneher uge.

Vær opmærksom på at nogle danske IPér ikke er helt danske alligevel, så inden du binder dig til noget så lav evt en traceroute til din nye udbyder.

Men alt det ved du sikkert i forvejen ;-)

Held og lykke med din virksomhed

mvh

Peter Nilsson
Nilsson-IT

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 21:48

Der er nu også mulighed for ubegrænset antal domæner på samme webhotel.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:53

petern:

Ok, tag evt. kontakt til www.plushost.dk de tilbyder ok priser eller jay.net

Det er nok nærmere dit behov, men pas på paragrafferne når du handler med dem i DK, de er nogle kræmmere mildelst talt og det kan virkelig blive en dyr oplevelse.

Arbejder iøvrigt på at tilbyde ubegrænset antal domains i alle mine løsninger også den "lille", det tekniske er ved at være på plads, så det kommer på som feature i denneher uge.

Vær opmærksom på at nogle danske IPér ikke er helt danske alligevel, så inden du binder dig til noget så lav evt en traceroute til din nye udbyder.

Men alt det ved du sikkert i forvejen ;-)

Held og lykke med din virksomhed

Jeg bruger allerede plushost og har fuld tillid til dem.

Mange tak ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:56

Har et skriv her om hvad man skal være opmærksom på når man beskæftiger sig med billig webhosting

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:03

Jeg troede ellers at du en gang for alle havde lukket din hosting virksomhed - mindes det er mindre en 1 måned siden du overdragede alle kunder til Device.dk - fordi der ikke var penge til at drive for mange kunder ?

Hvorfor er din eget site hosted på en kabeltv forbindelse, det ville jeg ikke være lykkelig ved.

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 23:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er ikke korrekt, der er ikke overdraget noget til device fra Nilsson-IT

Har kørt med det siden årsskiftet og har fået en del kunder.

Det du nok tænker på er Yanet.dk som jeg kørte i 5 år, men hvor det til sidst ikke kunne løbe rundt med de udgifter jeg havde og så det faktum at mange kunder ikke betalte.....de problemer er nu løst, jeg tager også kun mod forudbetaling.

Prisen er meget vigtigt for langt de fleste kunder derfor dette tilbud ;-)

;-Peter

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 23:11

Mit hovedsite har været hostet hjemmefra et stykke tid, serverne står i USA og der er ret gode forbindelser.

Som sagten prisen har været meget vigtig for mine kunder så jeg da jeg startede igen så var der kun råd til at hoste fra kælderen hjemme.

Et sted skal man jo starte.

Er nok ikke den første iværksætter som har haft et mislykkedes projekt....man lærer lidt af det.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:19

Måske er amino så ikke lige segmentet - mange vægter også oppetid og god support hos et sådant firma.

Hvem passer biksen når du er på ferie? 

Udbydere med respekt for sig selv har altså minimum 2 linier ind i huset - og det virker ikke lige som at YouSee leverer dig noget redundant.

- Det er jo ikke god reklame hvis ens eget site er nede for lang tid jo . 

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 23:48

Det kan godt være, men jeg har nu en del små virksomheder som kunder. Så medmindre aminoer er specielle så tror jeg ikke du har ret Udbydere med respekt for sig selv har overskud. Jeg brugte som sagt en forbindelse fra YouSee som start uden redundans men med meget gode priser, oppetiden har været nær de 100% så jeg har været tilfreds.

Nu bliver alle kunder placeret i datacenter, men prisen er så ikke helt nede på 5,75 længere som da jeg startede.

Prisen er ekstremt vigtig også for mange aminoer

Jeg holder ikke ferie, det er der ikke tid til.

Mit site her ikke været nede i længere tid.

Jeg påstår ikke at være perfekt, men jeg har et godt tilbud ;-) kan du måske finde de priser andre steder?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:56

Nu er det ikke alle der går efter lave priser. Nogle vil gerne betale mere og så føle at de får mere for pengene. Måske ikke direkte mere plads eller trafik, men mere en følelse af at de betaler for kvaliteten.

Jeg siger ikke at billig webhosting er dårlig (har selv været der) men nogle forbinder billig = dårlig.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)