Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig webhosting!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg har et godt tilbud på hosting.

10.000 MB Webhotel med Ubegrænset antal mailkonti, PHP og MySQL til kun 8,25 kr/md

Se www.nilsson-it.dk for mere info

mvh

Peter Nilsson
Nilsson-IT

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:17

Det er faktisk et rigtig godt tilbud, hvis man har brug for meget diskplads. Held og lykke med det! Yes

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 16:20

Ja ikke ;-)

Tak

mvh

Peter Nilsson
Nilsson-IT

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:26

Står serverne i danmark eller udlandet?

Hvad med trafikgrænsen?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 16:36

Serverne står i udlandet, i Tampa Florida USA da priserne på trafik i DK ikke er konkurrencedygtige i øjeblikket.

Jeg tilbyder i øjeblikket 50 GB som trafikgrænse, helt fri trafik kan jeg ikke tilbyde.

Skulle du have mere trafik så vil jeg finde en rigtig god pris til dig for den ekstra trafik.

Har et godt samarbejde med datacentret, jeg styrer alt andet end hardwaredelen selv.

For at være på den sikre side så tager jeg backup via RSYNC over SSH tunnel til min backupserver i DK hver nat.

mvh

Peter Nilsson
Nilsson-IT

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:38

Fair nok med trafikken ;) Men jeg skal bruge servere i danmark...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 16:39

He he

Kan se at netopcom selv er udbyder....så du har vel næppe brug for hosting eller?

;-Peter

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:41

petern:

He he

Kan se at netopcom selv er udbyder....så du har vel næppe brug for hosting eller?

;-Peter

Der tager du så fejl. Jeg skal bruge det til SEO og der er mit krav at det først og fremmest er i danmark.

Tilmeldt 4. Dec 07
Skrevet kl. 16:50

Ok, hvis du søger en udbyder tæt på dk, men med gode trafikpriser vil jeg anbefale eurovps.com

De ligger ikke så mange ms herfra

Jeg kan bare bedre lide at handle med firmaet i US især fordi de ikke brokker sig hvis man rent faktisk bruger den trafik man har betalt for.

I DK vil det nok være svært at finde en udbyder som har datacenter her og som samtidig kan tilbyde dig nogle gode trafikpriser.

Jeg bygger langsomt op med flere servere i DK, men indtil videre fungerer de kun som støtte for de servere der er i udlandet fordi trafikken herhjemme er for dyr.

;-Peter

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:53

Jeg startede også op langsomt og her om en uge skal jeg ud med 2 helt nye servere jeg har købt ;)

Serverne til SEO skal ikke bare være "tæt" på danmark, men "i" danmark ;). Der skal være dansk ip på dem.

/Niels

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)