Det er jo heller ikke det, vi skriver. Eller det er i hvert fald ikke det, jeg skriver. Selvfølgelig skal Hans ikke dække underskuddet - og selvfølgelig skal klovnen betale. Hvis det havde været mig, så havde jeg nu også bare betalt rykkergebyret, når nu jeg ikke havde været hurtigt nok ude til at få betalt. Fakturaen var jo bevisligt sendt til tiden selvom vedkommende måske/måske ikke kunne læse den. Til gengæld mener jeg, at Hans måske burde have clearet sin mail med Brian, der jo har lagt lige så stort arbejde i arrangementet. Det har han måske også - det fremgår ikke. Og i dette lille lukkede forum er der nok ikke sket den store skade. I andre sammenhænge kunne det dog lige så godt have smittet af på Brian, når Hans sender en morgenmavesur mail i Amino-tastics navn. |
Johnny Speiermann:Til gengæld mener jeg, at Hans måske burde have clearet sin mail med Brian, der jo har lagt lige så stort arbejde i arrangementet. Det har han måske også - det fremgår ikke. Og i dette lille lukkede forum er der nok ikke sket den store skade. I andre sammenhænge kunne det dog lige så godt have smittet af på Brian, når Hans sender en morgenmavesur mail i Amino-tastics navn.
Jeg har ikke clearet noget med Brian. Til gengæld kender jeg Brian godt nok til at vide, at han nok skal give lyd direkte til mig, hvis han har et problem med mig.
mvh Hans
Bliv gratis medlem