Først tak for et spændende forum; jeg har i noget tid nydt godt at de mange gode indlæg - men nu må jeg selv på banen! Jeg er uddannet kaospilot, og har siden jeg blev færdig arbejdet som konsulent - først som selvstændig, senere opslugt i et etableret firma. Nu er jeg imidlertid blevet headhunted til at være projektleder på et iværksætterudviklingsprojekt for en semi-privat aktør (som jeg lover at afsløre når jeg får lov...) som har en masse gode intentioner og en pæn slat penge... Udfordringen er nu at finde ud af hvad der er brug for!?! Når de ansætter en med min profil er det fordi det er ok at bryde nogle konventioner og "sådan-gør-man-hvis-man-gerne-vil-hjælpe-iværksættere" - og jeg er selv optaget af en "cut the crap" attitude og skabe noget der er anderledes, tænkt på tværs/samarbejdsorienteret og ikke mindst mere direkte værdiskabende - hvorfor gå de lange omveje? Med andre ord - jeg er på en mission, og jeg søger artsfæller med ideer og engagement. Ballet er åbent - mere action, mindre mormor. Glæder mig til dialogen! Morten Ove. |
Nye iværksætter-tilbud