Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enliven - ny spiller på banen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg jo i flere indlæg kastet fokus og lys på diverse selskaber - og bl.a. kommet med mine - så objektive - betragtninger som muligt.

En ny spiller er på markedet - omend de endnu ikke officielt er åbnet eller har produktgodkendelser på plads - i MLM branchen, indenfor wellness (som er det eneste der rykker).

Selskabet hedder Enliven - og markedsfører bl.a. deres backbone produkt: Nitro FX.

Istedet for JEG starter med, at kaste mine betragtninger ind i et oplæg til en debat (betragtninger som er overvejende positive), så lad mig høre, om du kender selskabet og eventuelt hvordan du vurdere dem i konkurrence og/eller samspil med de øvrige selskaber i Skandinavien....

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 14:53
Enliven sælger jo Noni juice, gjorde du ikke også det allerede?

Ifølge Enliven selv var de allerede i 2001 "International solidt etableret og betjener mere end 100.000 distributører i mere end 12 lande i Nordamerika, Asien og Europa", så hvordan kan de være en ny spiller på markedet når vi skriver 2006?

Med 100K distributører har de vel også solgt reelle produkter - eller er nyheden at de nu vil sælge produkter istedet for at hverve repræsentanter?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:02

Enliven har også en noni juice i deres sortiment - det vi populært kalder for "kopi produkter" ;-)

Enliven har dog klogt nok lagt mest vægt på deres Nitro FX - som er deres "ryggrad" - deres "Rolls Royce" - men sorry to say: Det er blot et noni ekstrakt produkt og dermed ikke unikt - det findes allerede ;-)

Inden jeg kaster resten af mine betragtninger i spil - så afventer jeg lige kommentarer - så er der mere "kød" at arbejde med ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:59
Dato: 4/6/2006 2:53:26 PM Forfatter: Thor Larholm
....så hvordan kan de være en ny spiller på markedet når vi skriver 2006?

En ny spiller i Skandinavien... ;-)
Men du påpeger en pointe ;-)

Lasse

Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:06
jeg kender lidt til enliven, og har også nogle venner der er med i enliven.

Jeg synes det virker til at være et seriøst firma.

Jeg har også prøvet nitro fx´en , og synes vældig godt om denne drik... måske ikke lige smagen, men den giver mig mere energi, og lyst, bla. til sex.

Med denne drik har det været nemmere at klare hverdagens små skævheder, uden stress, og dårlig humør.

Jeg vil meget gerne vide mere om dette firma, da det er noget jeg selv kraftigt overvejer at hoppe med på.

Det ser nemlig også ud til at der godt kan tjenes penge i dette firma.

Håber på et svar jeg kan bruge i min beslutnings-tagen

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 01:18
Dato: 6/1/2006 12:06:20 PM Forfatter: par nr. 7
jeg kender lidt til enliven, og har også nogle venner der er med i enliven.

Jeg synes det virker til at være et seriøst firma.

Jeg har også prøvet nitro fx´en , og synes vældig godt om denne drik... måske ikke lige smagen, men den giver mig mere energi, og lyst, bla. til sex.

Med denne drik har det været nemmere at klare hverdagens små skævheder, uden stress, og dårlig humør.

Jeg vil meget gerne vide mere om dette firma, da det er noget jeg selv kraftigt overvejer at hoppe med på.

Det ser nemlig også ud til at der godt kan tjenes penge i dette firma.

Håber på et svar jeg kan bruge i min beslutnings-tagen

Der kan tjenes penge i Enliven som i alt muligt andet - men dog må man også kigge med nuanceret briller i sit valg af selskab - ihvertfald hvis man vil have en langsigtet, sund forretning.

Har man blot en vis portion erfaring indenfor Network Marketing kombineret med "mavefølelse", må jeg erkende mig lettere kritisk overfor Enliven, uden dog at være i "angrebsposition"; Jeg kender Nitro FX - produktet fungere - hvorvidt det virker SÅ godt som det antydes, er en anden sag - men det virker - og det er i første omgang hovedsagen.

Produktet alene kan dog ikke bære forretningen på langt sigt taget alle benchmarks i betragtning; Der skal som udgangspunkt et godt produkt til - det har Enliven, omend vaskeægte kopiprodukter - men en Network Marketing virksomhed SKAL drives af erfarne Network Marketing folk; en sådan ledelse af Enliven ikke - den består primært af traditionelle forretningsfolk.

Et kig på Enlivens web - og "præsentationsmaterialer" generelt - giver ikke den waaauv! fornemmelse - på mange områder synes de at være i stenalderen i forhold til de anerkendte spillere på markedet.

Men cudos til Enliven; der bliver løbet stærkt i Skandinavien og Europa ;-)

Lasse

Tilmeldt 27. Feb 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:34
Hvad er produktet en kopi-vare af?

Nu har min mand været med i en del forskellige kost-produktfirmaer, og han har altid fået at vide, at uanset hvilket firma, han har været med i, at det er kopi af andre ting.

Han ved at der findes andre firmaer der sælger noni-produkter, men er det ikke bare et spørgsmål om, hvilket af firmaerne der mener de er de første med produktet. Det er hans opfattelse.

Men vi har selvfølgelig ikke så lang erfaring indenfor området,  så måske er vi bare helt forkert på den.

Vi har bla. været med i LR, hvor de jo også siger at bla. matas kopier nogle af deres produkter...

Det er pisse svært at finde ud af, for når man er i et firma, som påstår noget, tror man selvfølgelig på det de siger.

Fra DK - UK - USA
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 03:49

Det ser ud til at Par nr. 7 har fået de første glæder ud af produktet NITRO FX .... akkurat det some ca. 80%

fortæller til at begynde med ..... Det er altid godt at høre ....

Til Lasse .....

Enliven = stenalder ...... Hmmm    ........ Vidste du at Enliven om 3 mdr. har det største Multimedie Concept i MLM-verdenen.

Prøv at tage et smugkig på betatest versionen her:  http://www.enlivenintl.com/multimedia/

Og at Enliven skulle ha dårlige "forretningsfolk" siddende i deres Management ?? :) ..... Indenfor det seneste ½ år har Enliven headhuntet

de bedste direktører og CEO´s i MLM Branchen. Den sidste der "landede for få dage siden" er Eric Anderson med 17 års erfaring på allerhøjeste top plan hovedsageligt i Nu Skin.  Se http://Enlivenblog.com  ... har været stærkt medvirkende til at øge en omsætning fra USD 50 MILL. til 500 USD ......

Det er især Nu Skin i USA Enliven headhunter fra, men også mange andre firmaer som Melaleuca, Agel .....

Faktisk vil jeg tro at vi når vi regner President Craig Case med, ja, da har Enliven et af de mest professionelle MLM teams i verden. Med det utal af nye kontorer Enliven åbner op overalt i verden iøjeblikket, mon ikke der kommer et par stykker headhuntede CEO´s mere til ....

Your old pal,

Eric :)

Forandre dit vand - Forandre dit liv!

http://helsevand.eu 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)