Nu har jeg jo i flere indlæg kastet fokus og lys på diverse selskaber - og bl.a. kommet med mine - så objektive - betragtninger som muligt. En ny spiller er på markedet - omend de endnu ikke officielt er åbnet eller har produktgodkendelser på plads - i MLM branchen, indenfor wellness (som er det eneste der rykker).
Selskabet hedder Enliven - og markedsfører bl.a. deres backbone produkt: Nitro FX.
Istedet for JEG starter med, at kaste mine betragtninger ind i et oplæg til en debat (betragtninger som er overvejende positive), så lad mig høre, om du kender selskabet og eventuelt hvordan du vurdere dem i konkurrence og/eller samspil med de øvrige selskaber i Skandinavien....
Lasse Burholt |
Enliven sælger jo Noni juice, gjorde du ikke også det allerede?
Ifølge Enliven selv var de allerede i 2001 "International solidt etableret og betjener mere end 100.000 distributører i mere end 12 lande i Nordamerika, Asien og Europa", så hvordan kan de være en ny spiller på markedet når vi skriver 2006?
Med 100K distributører har de vel også solgt reelle produkter - eller er nyheden at de nu vil sælge produkter istedet for at hverve repræsentanter? ![]()