Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer og producent af kvalitetstøj søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har konceptet, målgruppen, markedsføringsplanen, til dels økonomien og driver iøvrigt en velrenomeret virksomhed ved siden af dette nye tiltag (se.fx www.eventbureau.dk), men vi mangler den skarpe designer som med inspiration i allerede tilgængelige produkter kan tilrette en kollektion til en specifik målgruppe og så mangler vi viden om "det at få produceret tøj", regler, know-how etc. på hele paletten, så uden omsvøb så har vi alt det forretningsmæssige på plads, men vi ved intet om tøj eller tøjproduktion, så alle råd er velkomne........

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:03

Lyder spændende, er PT. igang med at launche eget fashion brand..... Smid endelig en privat besked hvis du ønsker mere info :D

Christoffer Frandsen +45 28199705 http://www.stofs.dk http://www.MonoZide.dk <- Work in Progress
Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:31

Hej Michael.

Lyder som et spaendende projekt, men maaske mere interessant - at du har din markedsfoeringsplan og ved hvad du vil samt hvad du har brug for at source. Jeg kan se du allerede har en kontakt fra en designer, saa nu vil jeg komme paa banen og tilbyde dig de rette produktions forhold.

Jeg sidder paa Mauritius med et produktions agency, evt. Udenrigsministeriets hjemmeside o.lign. hvis du ikke lige forbinder Mauritius med tekstil produktion, eller kontakt mig og vi tager en snak. Mauritius tekstil er en nice, der primaert fokusere paa hoej kvalitet samt vi kan imoedekomme mindre produktioner i forhold til Kina etc. En typisk kunde der for produceret her er "private labels" - vi er ikke gearet til supermarked priser. Vores niveau ligger en smule hoejere end Asien pga. hoejere arbejdsloenninger, men da Mauritius er "granted" at eksportere paa EUR1 certifikat, hvilket vil sige der ingen importmoms er paa varer til Europa, udligner dette forskellen.

Min service er komplet. Du sender Jeres program - teck pack, dvs. tegninger med maalsaetning (evt. en pdf fil), samt hvis du har en proto. Og du hoerer fra mig igen naar varerne er pakket og klar til afskibning!! Nej - maaske ikke helt, men det er princippet. Vi starter ud med at lave en proto i henhold til dine instruktioner i kvalitet og design, some fremsendes til godkendelse. Desuden udvikler vi dine labels, brodering, tryk, pakning, etc. Naar proto samt accessories er godkent starter vi produktion og afskiber varer.

Lyder ovenstaaende som den service du er paa udkig efter, venligst kontakt mig paa mikkel@intnet.mu eller kig forbi Vores hjemmeside www.skandic-distribution.com

Med venlig hilsen,

Mikkel Westh

http://www.mwcreation.net

Fra Vesthimmerland
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:53

Hej Michael,

Jeg er selv indenfor tekstil branchen og har netop startet firma med nyt brand indenfor dansk design af hundetøj og tilbehør, med salg via egen webshop.
Jeg arbejder som konstruktør indenfor tekstilbranchen, dvs. jeg er ansvarlig for pasform af dametøj, kvalitet, har den daglige kontakt med udenlandske leverandører, danske agenter m.v.

Hvis du kan fortælle noget mere vedr. jeres koncept og målgruppen kan det være vi kan finde en løsning og måske kan jeg hjælpe jer med noget eller arbejde på time basis for jer, afhængigt af opgaverne.

Send evt. en PM så jeg er sikker på at se beskeden.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)