Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til timeregistrering

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Selvom det er en gammel tråd, så håber jeg der stadig er et par stykker der læser med.

Da jeg selv har et system til tidsregistrering, så er jeg sådan set bare nysgerrig ang. hvilket system i valgte og evt. hvorfor?

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 00:32

Kære alle.

Jeg har læst tråden igennem, og kan se at ingen endnu har anbefalet det meget udbredte, onlinebaserede system Harvest.

Harvest er avanceret og kan mange ting, kombineret med en simpel, letforståelig brugerflade. Der findes tilmed en gratis udgave af det i bunden af denne side.

Held og lykke med det.

Alt det bedste,

Kasper.

Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:08

Hej Lars,

Jeg har også prøvet paymo.biz som fungerer fint. Det hele er dog på engelsk, og jeg synes deres rapporter halter lidt. Du kan vist have en gratis konto med op til 2 brugere.

Et alternativ er et system jeg selv har været med til at udvikle der hedder Staffontime. Her er det muligt at registrere tid via sin mobiltelefon. Systemet har desuden tæt integration med løn- og økonomisystem, så der kan spares masser af tid. Du kan læse mere om løsningen på www.staffontime.dk

Hilsen Asger

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:25

Jeg har lavet mit eget "system": Simpel excel registrering som laver en total for måneden og spec som jeg kan  kopiere over i en faktura og ugentlige registreringer udskrives via cute ftp og mailes til de revisionsfirmaer (partnerkunder) der får ugerapporter). Men jeg mangler en databasefunktion. Skal jeg opgøre tid på en enkelt kunde er det manuelt eller pr. hukommelse.

Kan summa summarums system være med her ? Er det værd at opgradere ?

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:02
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Nu hvor vi er i gang med at reklamere for vores egne systemer, skal jeg også gerne henlede opmærksomheden på Tasks, som har opgavestyring, timeregistrering og fakturering indbygget - og med integration til e-conomic.

Der er 14 dages gratis ved tilmelding, derefter skal der betales hvis man vil fortsætte.. men Amino'er kan selvfølgelig få en personlig rabatkode ved at kontakte mig.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København Ø
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:26

Hej Lars

Jeg kan se du skrev dit indlæg i 2008, men jeg ville nu alligevel skrive på dit indlæg da jeg er medudvikler på TimeRegistrering.dk nye system som tilbyder lige præcis det du nævner. TimeRegistrering.dk tilbyder et skarpt værktøj til registrering af timer via mobiltelefon eller computer, og opfylder præcis de ting du nævner. Tjek det ud og lad os høre om dine erfaringer med det. det er gratis indtil 1. januar 2010.

Mvh Mikkel

TimeRegistrering.dk - Når tid er penge!

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 14:51

hej.. allan

Søger du stadig brugere til dit tidsregistering ?.. jeg er revisor og jeg kunne da godt tænkte mig at teste produktet, for at se om det er noget mine kunder evt. kunne bruge ?

skriv til t@stenderup-krogager.dk

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 14:54

Hej Lars

En regnearksløsning til den opgave du beskriver tror jeg ikke er den tigtige, da du vil samle data op pr. kunde pr. medarbejder.

Det du skal bruge er en database løsning hvor du kan registrerer dine medarbejdere og dine kunder og derefter en registrering
af timer. Jeg har i 25 år arbejdet i et databaseprogram, hvor dette kan løses meget let og du derefter kan udskrive dine data eller
følge dem på din skærm, hvad du måtte ønske. Du kan kontakte mig på 98311022 eller send en mail bvt@sag-partners.dk

Mvh
Bertil Vrou Thomsen
SAG-partners ApS

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 15:19
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:37

Mikkel:

Hej Lars

Jeg kan se du skrev dit indlæg i 2008, men jeg ville nu alligevel skrive på dit indlæg da jeg er medudvikler på TimeRegistrering.dk nye system som tilbyder lige præcis det du nævner. TimeRegistrering.dk tilbyder et skarpt værktøj til registrering af timer via mobiltelefon eller computer, og opfylder præcis de ting du nævner. Tjek det ud og lad os høre om dine erfaringer med det. det er gratis indtil 1. januar 2010.

Mvh Mikkel

TimeRegistrering.dk - Når tid er penge!

Det kunne jeg da godt finde på at gøre men når jeg går ind på hjemmesiden får jeg denne besked: Inden længe præsenterer TimeRegistrering.dk et nyt og spændende værktøj til optimering af din virksomhed!

Det ser ikke helt færdigt ud 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)