Jeg har læst tråden igennem, og kan se at ingen endnu har anbefalet det meget udbredte, onlinebaserede system Harvest.
Harvest er avanceret og kan mange ting, kombineret med en simpel, letforståelig brugerflade. Der findes tilmed en gratis udgave af det i bunden af denne side.
Jeg har også prøvet paymo.biz som fungerer fint. Det hele er dog på engelsk, og jeg synes deres rapporter halter lidt. Du kan vist have en gratis konto med op til 2 brugere.
Et alternativ er et system jeg selv har været med til at udvikle der hedder Staffontime. Her er det muligt at registrere tid via sin mobiltelefon. Systemet har desuden tæt integration med løn- og økonomisystem, så der kan spares masser af tid. Du kan læse mere om løsningen på www.staffontime.dk
Jeg har lavet mit eget "system": Simpel excel registrering som laver en total for måneden og spec som jeg kan kopiere over i en faktura og ugentlige registreringer udskrives via cute ftp og mailes til de revisionsfirmaer (partnerkunder) der får ugerapporter). Men jeg mangler en databasefunktion. Skal jeg opgøre tid på en enkelt kunde er det manuelt eller pr. hukommelse.
Kan summa summarums system være med her ? Er det værd at opgradere ?
Nu hvor vi er i gang med at reklamere for vores egne systemer, skal jeg også gerne henlede opmærksomheden på Tasks, som har opgavestyring, timeregistrering og fakturering indbygget - og med integration til e-conomic.
Der er 14 dages gratis ved tilmelding, derefter skal der betales hvis man vil fortsætte.. men Amino'er kan selvfølgelig få en personlig rabatkode ved at kontakte mig.
Jeg kan se du skrev dit indlæg i 2008, men jeg ville nu alligevel skrive på dit indlæg da jeg er medudvikler på TimeRegistrering.dk nye system som tilbyder lige præcis det du nævner. TimeRegistrering.dk tilbyder et skarpt værktøj til registrering af timer via mobiltelefon eller computer, og opfylder præcis de ting du nævner. Tjek det ud og lad os høre om dine erfaringer med det. det er gratis indtil 1. januar 2010.
Søger du stadig brugere til dit tidsregistering ?.. jeg er revisor og jeg kunne da godt tænkte mig at teste produktet, for at se om det er noget mine kunder evt. kunne bruge ?
En regnearksløsning til den opgave du beskriver tror jeg ikke er den tigtige, da du vil samle data op pr. kunde pr. medarbejder.
Det du skal bruge er en database løsning hvor du kan registrerer dine medarbejdere og dine kunder og derefter en registrering af timer. Jeg har i 25 år arbejdet i et databaseprogram, hvor dette kan løses meget let og du derefter kan udskrive dine data eller følge dem på din skærm, hvad du måtte ønske. Du kan kontakte mig på 98311022 eller send en mail bvt@sag-partners.dk
Jeg har ikke lige læst samtlige indlæg, men NCH software udviger en del gratis software. Blandt andet et til at registrer timer med Kig her http://www.nchsoftware.com/timesheet/index.html. De har også mange andre fornuftige ting
Jeg kan se du skrev dit indlæg i 2008, men jeg ville nu alligevel skrive på dit indlæg da jeg er medudvikler på TimeRegistrering.dk nye system som tilbyder lige præcis det du nævner. TimeRegistrering.dk tilbyder et skarpt værktøj til registrering af timer via mobiltelefon eller computer, og opfylder præcis de ting du nævner. Tjek det ud og lad os høre om dine erfaringer med det. det er gratis indtil 1. januar 2010.
Mvh Mikkel
TimeRegistrering.dk - Når tid er penge!
Det kunne jeg da godt finde på at gøre men når jeg går ind på hjemmesiden får jeg denne besked: Inden længe præsenterer TimeRegistrering.dk et nyt og spændende værktøj til optimering af din virksomhed!