Godt du kunne bruge linket. Vil kigge nærmere på det snart. |
Vi anvender Microsoft's CRM system.
Det fungerer helt fint!
Godt du kunne bruge linket. Vil kigge nærmere på det snart. |
Vi anvender Microsoft's CRM system. Det fungerer helt fint! |
Hej Lars, Jeg giver gerne et godt tilbud til dig på opgaven, det lyder som en rigtig spændende opgave. Kig forbi http://www.excel-regneark.dk og lad os få en snak om hvordan vi kan lave den mest optimale løsning til dig. Venlig hilsen
|
Hej Lars, Jeg har et Excel ark der kan det du søger. Jeg kalder det TIME MANAGEMENT AND PLANNING TOOL V1.01 prisen er 435,- + moms. Bestil eller se video på www.remy.dk |
Hej.
Kender et rigtig godt timeregistreringsprogram Opiin Systems laver dette program, og der er både en købe version og en gratis version. |
Hej Jeg sidder og følger med i debatten, da jeg har det samme problem som Lars. Vi er seks ansatte, og jeg har brug for, at de ansatte hver dag, inden de går hjem, kan registrere, hvor mange timer de har haft på et givent projekt. Hver enkelt ansat skal således kunne gå ind på sig selv - på en pcér, der står i produktionen - hente et projekt - og have mulighed for at skrive timer på den pågældende dag. Der kan jo godt være flere projekter på én dag.. Jeg skal efterfølgende på projektet kunne se, hvor mange timer der er gået, og hvem der har haft timerne. Programmet skal være så simpelt som muligt, så det er nemt for de ansatte at gå ind i det, og sådan at det ikke tager så lang tid. Jeg skal selvfølgelig kunne opdatere med nye projekter, så de ansatte kan finde dem, når de går ind på deres eget navn næste gang. Hilsen Michael |
Hej Michael, Alt det du efterspørger kan mit TIME MANAGEMENT AND PLANNING TOOL V1.01. Det kan selvfølelig tilrettes så du vælger et navn istedet for et medarbejder nummer. Du kan bagefter trække uge planer ud på hver enkelt medarbejder. Du kan også få lavet så du kan trække en oversigt ud på et givent projekt. Skriv til mig hvis du er intereseret. Jeg kan nemt tilrettet det efter dine ønsker. |
Hej Remy Det lyder spændende, det skal bare være så simpelt som muligt. Som jeg ser det, så er der to ting der skal ændres. Det vigtigste er, at jeg kan udskrive en oversigt på hvert projekt over det samlede timeantal. Herudover vil jeg gerne, at mine timer ikke kan ses af medarbejderne, evt. sådan at jeg skal afgive en kode for at taste ind - og for at se projekterne.
Hvad vil det koste at få det tilrettet? Antallet af timer? Mvh Michael
|
Jeg har opdateret programmet med din ændringer du har forslået. De ligger i version 2. Du kan se videoen på www.remy.dk. Jeg vil tro der er flere af mine kunder der kan bruge det du har forslået. |