Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg det nye design op og køre....

Prøver at holde det enkelt, men stadig med en smule banjo....

Hva syntes i? 

www.chapter13.dk 

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 08:25

Gennemført - dog en smule destruktivt at se på *SS*

Det er ikke tekstmængden, der presser sig på, men jeg kender ikke dine modtagere. Jeg ville prøve at presse forsiden lidt sammen, så det kan være på en skærm uden at du skal scrolle.

Hilsen Jakob

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 13:15

Mange taak....

Jeg kan godt se hva du mener... 

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:51

Prøv eventuelt med en lidt mindre ødelagt skrifttype. Du behøver ikke at forlade stilen, men en lidt mere læsbar skrift tror jeg ville forbedre siden.

PS. Er der i øvrigt nogen grund til du bruger engelsk på siden og som dit domæne navn men har en dansk .dk domæne-endelse?

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 13:56

Kun den grund at jeg har utrolig mange besøg fra udlandet... Det startede som et .dk domæne og det er den folk kender...

Jeg ved godt jeg jeg bare kunne købe .com domænet også, og så lave små overførsler osv. men det er ikke lige blevet gjort...

Men grunden er at der er mange besøg fra udlandet.... Hvilket jo gør mig glad:) 

www.unicornsp.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 00:18

Nogen speciel grund til at du har valgt at sælge dine t-shirts gennem en e-butik der ikke overholder loven i forbindelse med fortrydelsesret ved fjernsalg? 

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 02:52

hva mener du?

Er der noget jeg har overset? 

www.unicornsp.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 10:59
Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 14:56

Mange tak... Jeg har sendt linket videre til shoppen.... (Så vidt jeg har forsået er det en helt nyåbnet shop, så de skal vel lige ha lov til at komme igang.)

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:28

Må ærligt indrømme at jeg ikke oplever siden som specielt indbydende. Som førstegangsbesøgende er forsiden ikke noget der giver mig lyst til at finde ud af hvad siden drejer sig om. Synes også det er lidt rodet og ved ikke hvor jeg skal starte. Clicker jeg videre for at se nogle af undersiderne, hvilket sker i tilfældig rækkefølge, synes jeg ikke jeg får noget information der hjælper mig til at vide hvad siden vil. Så kommer jeg ind under story, og der er der da også beskrevet hvad historien bag sitet er, men skrifttypen gav mig flere gange lyst til at clicke videre uden at have læst færdig.

Jeg er sandsynligvis ikke en del af din målgruppe, men sådan som jeg oplever din side synes jeg du skal gøre skriften mere læsevenlig navigationen mere overskuelig. Ved godt der ikke er mange undersider, men da jeg ikke vidste hvad sidens formål var og ikke vidste hvor jeg skulle starte gave det et meget rodet og uoverskueligt indtryk hvilket jeg tror kan undgås ved anden navigaiton.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)