Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til Sverige og Norge

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi får løbende forespørgelser fra Norge og Sverige om vi levere dertil, men hvad er reglerne på dette punkt?

Vores produkt er ure og smykker.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 19:27

Hej Kristian

Jeg er ved at undersøge salg til private i blandt andet Sverige og Norge. Til Sverige gør du på samme måde som til kunder i Danmark, du opkræver 25 % moms, og der skal ikke betales told. Norge er ikke med i EU, så der skal du ikke opkræve moms. Den norske kunde betaler prisen uden moms, og når de henter varen på posthuset betaler de momsen her. Der er også noget med en indfortoldningsafgift der skal betales, jeg har det ikke helt på det rene endnu, men har fået oplyst, at den ligger på mellem 70 og 150 kr. Hvis andre har erfaringet på det område, så er jeg også meget interesseret i at høre det.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:41

Tak for svaret, det lyder jo som om det lige er til at gå til i forhold til Sverige.

En kommentar til din side, i menuen linker du til tre sider, men du har glemt at skrive http:// foran, så de linke i stedet for relativt på sitet, og viser en fejl.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 20:06

Hej Kristian

Mange tak for oplysningen, det er nu rettet.

Lige en ting mere, hvis du ikke har registreret dig som eksportør ved SKAT så skal du gøre det. Når du allerede har et CVR-nr. går jeg ud fra, at det sker forholdsvis hurtigt.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 22:29

Hej Kristian,

Tilfældigvis ved jeg at Udenrigsministeriet udgiver rapporter om samhandel med andre Lande, og at den Danske Ambassade i Stockholm netop har reudgivet rapporten vedr. Sverige. Den koster 800 kr, men tjek da lige biblioteket...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)