Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremragende website synes flere vist..?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/19/2006 6:35:36 PM Forfatter: Webkeglen

Det gaar vidst ud over andre end www.concept-i.dk :-) Prøve at se her:

Puha sike et slagsmåld der kom ud af det :-) det var ike min mening jeg var bare nysgerrig efter ovenståde... 

Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 01:34

Hej Carsten

Det var nu ikk en template men nogget værre: Sitet er koppieret fra linkmetro.com som det har vidst sig er designed af en af mine gamle venner nemlig "JIN" fra Flashedcoder. Han var blevvet gjordt opmærgsom på koppieringen af en kollegue og har har krævvet koppieringen fjernet inden en uge. Jeg ved skisme ikk lige hvad man skal sige om det. Det ser ud til på det Thomas R. skriver (1. Om der er tale om plagiering af vores hjemmeside på concept-i.dk eller ej, vil jeg lade andre bedømme. Der er ikke tale om plagiering i et omfang, der strider mod gældende lovgivning - den del af det er stoppet for længst. Så den sag er lukket for vores vedkommende - i øvrigt med hjælp fra von Haller, som Mikkel de Mib faktisk har anbefalet mig i sin tid.) at der har været nogget koppiering der ogs. Det er nogget skidt hvis et reklamebureau koppierer bådde det ene og det andet fra ander. Jeg ved det for jeg har selv engang "lånt" nogget kode og det kosted mig lige 3,900$ + at jeg misted den kunde hvor jeg brugt koden. Jeg tror ikk at nogget firma har lyst at betale mange penge for et design hos et bureau som det så visser sig at de har koppieret. Men alle skal lærre og jeg lært det da jeg skulle betale så mange penge og mistede min størst kunde dengang. Så jeg vil gerne advar om at brug anders material det kan skisme koste kassen :-)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:51

Bliver nødt til at blande mig nu, selvom jeg ligesom Thorborg synes det er noget fnidder-fnadder!

At beskylde mit firma for at kopiere andres indhold og design er simpelthen at gå over stregen. JIN, din gode ven, skrev til os og bad os fjerne det, da det var et kopi (sikkert gjort opmærksom på det fra nogle sladderhanke, som VIRKELIG troede på det var hans ) INDTIL vi viste vores ordrenummer. Så stoppede han lige pludselig med at skrive tilbage. Så vil Webkeglen være venlig IKKE at beskylde os for den slags, uden at have noget at have det i?!

Og hvad angår Carstens indlæg;
Du har helt ret - det var for dårligt at have et købt design. Sandheden er den, at vores daværende webdesigner fik besked på at sætte noget hurtigt op, da indholdet for os var det vigtigste, og vi siden hen har haft for travlt til at ændre det. Klart at folk kan få den idé, at vi ville købe ind fra Templatemonster og sælge videre. Sådan er det ikke, men jeg kan godt følge din tankegang. Det var forkert, og vi undskylder

Vi har valgt at ændre vores design mere eller mindre (som vi har haft planlagt i et par måneder) og håber at folk kan "acceptere" dette nu.

Men takker for opmærksomheden Det fik vi da et par kunder ud af

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:58
Flot du selv kommer på banen Marcel, og uden at skabe mudderkamp.

Hvad angår selve linket, håber jeg det viser hvorfor man netop ikke skal hænge andre ud i åbne fora, når man ikke har sit bagland iorden.

Det minder mig om et ældre forum der var for grafikere hvor der netop var en helt kategori til den slags, og hver eneste gang endte det i folk beskyldte hinanden uden at have det i noget som helst.

Hvis man mener noget er kopieret må man gå direkte til dem det er kopieret fra og gøre dem opmærksom på det, og derefter lade dem klare sagen, det nytter intet at en flok brugere sidder og leger dommer over hvem der har lavet hvad, og hvem der har stjålet fra hvem.
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:59

Tak for det, Martin

Kunne ikke have sagt det bedre selv

/Marcel Fuursted

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 12:08
Dato: 4/22/2006 11:58:01 AM Forfatter: Martin Tygsen
Flot du selv kommer på banen Marcel, og uden at skabe mudderkamp.
Hvad angår selve linket, håber jeg det viser hvorfor man netop ikke skal hænge andre ud i åbne fora, når man ikke har sit bagland iorden.
Det minder mig om et ældre forum der var for grafikere hvor der netop var en helt kategori til den slags, og hver eneste gang endte det i folk beskyldte hinanden uden at have det i noget som helst.
Hvis man mener noget er kopieret må man gå direkte til dem det er kopieret fra og gøre dem opmærksom på det, og derefter lade dem klare sagen, det nytter intet at en flok brugere sidder og leger dommer over hvem der har lavet hvad, og hvem der har stjålet fra hvem.

Hey

Lige det vi i yderste ende har domstolene til at tage sig af alt det bavl så vi alle kan have det ret så frit på nettet. Dog er jeg slet ikke klar over om jeg vil gøre noget mod en der stjæler mine pic. eller ani. men vil med AL MAGT slå hårdt ned på direkte kopi produkter af min kommende forretning som jeg pt er ved at søge at få godtkendt om varemærke / koncept

citat fra PATRADE A/S: I de fleste lande kræves der registrering af varemærket for at opnå eneret. I enkelte lande, herunder Danmark, opnås der imidlertid varemærkeret alene ved brug af varemærket. citat slut. Et unikt pic. eller ani. kan jo i sig selv være et varemærke.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 12:18

Jeg skal da værre den første til beklagge hvis JIN har skrevvet noget forkert til mig men det er nu sådan at jeg har fået historyen. Så er der jo ingen grun til at ænder på det når det er købt og betalt for der er da flerre her på amino der rost designet :-) og det er da osså pænt syndes jeg. Hvad der så har været koppieret fra ander før ser det jo ud til der er styr på så det beklager jeg. Jeg vil med det samme skrivve til JIN og høre om det.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:22

Undskyldning accepteret

Nej, vi ændrede det fordi Carsten har ret i, at man som reklamebureau IKKE køber et design, som 5 andre i verden har (mere eller mindre) magen til

/Marcel Fuursted

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)