Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremragende website synes flere vist..?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 4/19/2006 10:23:40 PM Forfatter: Mikkel deMib

Det tog mig ca. 1 minut at finde nedenstående skjulte links:

Så nu gider jeg altså ikke høre på det forbandede vrøvl mere - Concept Interest placerer skjulte links på deres kunders side - om de ved det eller ej, ved jeg ikke, men det burde de, for det øger risikoen for udelukkelse af søgemaskinerne alvorligt - og det er et ubestrideligt faktum!
Hvis man dummer sig offentligt er det absolut det bedste, enten helt at ignorere det, eller komme frem med sandheden - det er dumt at lyve videre, for det afsløres næsten altid af en eller anden nørd som mig :)

1. Siden hvornår er en Comment blevet til et "skjult link"... Du burde vide bedre

2. Er det et skjult link? Nej, det er i den størrelse, som vi og kunden er enige om, det skal være i.

3. Det samme igen. Ikke spor skjult for folk med normalt syn.

4. De sidste tre eksempler er fuldstændigt korrekte. Alle tre hjemmesider er mellem 3 og 5 år gamle, og dengang gjaldt andre metoder. De er undsluppet tidligere års oprydninger - men de fjernes nu.

Så nej, jeg lyver ikke. Jeg skrev faktisk, at der efter min bedste overbevisning ikke var skjulte links. At du definerer små men 100% læsbare skrifttyper som skjulte links må stå for din egen regning - ligesom din ubegavede påstand om, at vi handler uden vores kunders viden.

Lad os være enige om at slippe for hinanden.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:52

Hehehehe, magen til udenomssnak skal man lede længe efter.

Skjulte links er skjulte links, og det gælder bestemt også comment koder, og det ved du jo også godt - eller burde du i hvert fald. I har brugt komment koder, NOFRAMES, bitte små links og ja, stort set hele paletten - hele bogen "how to make skjulte links". Hvis de skjulte links skyldes uvidenhed fra jeres side, så er det sørgeligt - men når i konsekvent linker tilbage til jer selv fra alle kunde-løsninger, og på så mange af dem gør alt for at skjule at I gør det, så ligner det altså mere et mønster - en systematisk strategi. Og denne strategi er jeg meget kritisk overfor, fordi det så alvorligt øger risikoen for kundernes websites. Det har INGEN possitiv værdi for kunden at I tilføjer disse links - det har KUN potentiel skadelig virkning. Jeg synes det er meget usympatisk, når man på den måde tænker mere på de sidegevinster man kan tærske ud af et kundeforhold frem for de merværdier man bør skaffe til kunden.
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:54
At du kære deMib ikke bryder dig om Concept Interest og Thomas Rosenstand er jo tydeligt for enhver, og det bærer din kommentar til plagiat/ikke plagiat måske også lidt præg af?

Min "usle" holdning er såmænd bare den, at de to reklamebureauers sider ligner hinanden til forveksling, hvad stil, detaljer, sprogtone m.m. angår - og det så meget at det ligner en tanke....
Om det er juridisk holdbart eller ej, gider jeg da overhovedet ikke blande mig i, men jeg synes måske blot - i al stilfærdighed - at det mennesker bruger meget tid og mange kræfter på at udvikle også i et rimeligt omfang bør respekteres som deres..!

Hvis du synes det er mavesurt, kan jeg da kun henvise til, hvad du tidligere har udtalt om ophavsrettigheder, og der lægger du da mildest talt ikke skjul på, at du går efter alt, hvad der "lånes" hos dig....!

Og det med taber...???? Hvor får du egentlig det fra....????  Er du da en vinder...????
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:58
Nå kære venner. Skal vi ikke lukke tråden nu?
Det ender med at mit gode humør fordufter og det er jo ikke meningen.
Så bliv konstruktrive eller find på noget andet at lave.

Dbh Martin
Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:59

Jo - jeg lukker den med denne kommentar: Mikkel de Mib nyder selv godt af særdeles skjulte links: http://www.21promotion.dk/info/default-eng.htm Se i kildekoden - der linkes til joyzone.dk, men det er ikke synligt.

Så... det må være det!
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:03
LOL, hvis det var min kunde kunne du have ret, men det er det ikke - igen, tjek dine facts :)
Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:15
Dit firma RedzoneGlobal er eller opført som "Partner" på deres website - men det må så være en fejl? http://www.21promotion.com/ 
Ligeledes linkes intensivt til 21winners, som du har en del med at gøre. Sikkert også en fejl...

Nej du - lad os passe hver sit. Det er vi vist bedst tjent med.... begge to.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:22

Du er jo helt ude i hampen - du aner helt øjensynligt overhovedet ikke hvordan tingene hænger sammen. Din forvrøvlede opspind og selvopfundne teorier er simpelt hen for latterlige.

Nå, men dig om det - jeg tror jeg skal over og blogge lidt ... :)

Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:23
Hehe....! Jo vi kan godt lukke debatten, og til deMib og Thomas kan jeg kun sige, at skulle I en dag få lyst til en kop varm kaffe og en lille fælles snak henover køkkenbordet, skal I være så velkomne...

Og Thomas - kom nu tilbage til debatten igen, jeg savner din kradse pen i forummet...!

At bølgerne kan gå lidt højt i seo-debatten, finder de fleste af os nok bare morsomt og i mange sammenhænge også belærende, og i virkeligheden er I såmænd slet ikke så uenige om helt grundlæggende forhold som det måske lyder....!

Min opfordring skal derfor også være, at stridsøksene nu begraves, og at jeres store viden om SEO kommer til udtryk på en lidt mere konstruktiv måde, så I ikke kommer til at fremstå som et par mavesure tabere...
Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:26
Dato: 4/19/2006 11:22:24 PM Forfatter: Mikkel deMib

Du er jo helt ude i hampen - du aner helt øjensynligt overhovedet ikke hvordan tingene hænger sammen. Din forvrøvlede opspind og selvopfundne teorier er simpelt hen for latterlige.

Nå, men dig om det - jeg tror jeg skal over og blogge lidt ... :)

Enhver kan bruge yahoo, Google m.fl. og se tingenes sammenhænge. Her ude i hampen er det temmelig tydeligt. Lad det være min afsluttende kommentar her. Yderligere vedr. påstandene om Concept Interest tages i andet regi.

Til almindelig orientering er de glemte skjulte links på vb24.dk, advonord og fysiovital allerede fjernet - for NATURLIGVIS skal der ikke være skjulte links uanset om kunden er orienteret eller ej.

Hilsen til Aminoerne!
Side 3 ud af 4 (38 indlæg)