Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Nordjylland

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Dronninglund
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 5
Fra  Ude-leg.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

For de "endnu" yngre er der Rotaract (en ungdomsversion af Rotary) - for alle mellem 18-30 år. Jeg er selv faldet for aldersgrænsen, men har haft 9 gode år, hvilket har givet mig et ufatteligt godt netværk over hele landet - samt et unikt indblik i erhvervslivet gennem virksomhedsbesøg og foredrag på min hjemegn (Aalborg området). Det kan varmt anbefales at engagere sig i en eller anden form for netværk så tidligt som muligt - jeg har i hvert fald haft stor gavn af de venskaber, som jeg nu hiver med mig videre.

Kort info:
Møder hver 14. dag (skiftevis foredrag eller virksomhedsbesøg) - I Aalborg hver anden onsdag kl. 19.00
Flere lokale sociale arrangementer såsom cafe-aftener mv. (ca. 1 pr. måned)
Ca. et nationalt arrangement hver anden måned - basseret på et hovedtema såsom "networking", "ledelse" osv..
Pris: ca. 600 pr. år
Derudover kan man engagere sig så meget man lyster - lokalt, nationalt eller internationalt.

Se mere på www.rotaract.dk eller www.rotaract.dk/aalborg for den lokale klub i Aalborg. Idea

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:53

Der er Rotary i Nibe - du kan da ringe til dem og høre ad. Ellers kan du ringe til din lokale erhvervschef - de fleste ordentlige af slagsen har styr på hvad der er af netværksmuligheder i lokalområdet.

Mette

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 10:03

...Er der nogen der ved om det Jysk speednetworking arrangement der skulle være i Skive på Tirsdag 12. august bliver til noget, og i fald hvor mange der kommer? Har de sidste par dage forsøgt at ringe til dem, uden at de tager telefonen. Det er dog MCSolutions hotline nummer, som åbentbart pt er nede...hvilket deres nødtelefonnummer så åbentbart også er - for den bliver heller ikke besvaret. Nogen der ved noget om arrangementet? Mikkel evt.?

Vedr. Netværk i Aalborg, syntes jeg heller ikke der er meget at komme efter. Amino Nord er vist godt dødt. Der blev afholdt nogle enkelte møder, men tilslutningen var til at overse. Er der nogle ildsjæle imellem er jeg dog sikker på det er muligt at starte noget op igen - giv mig evt. et kald på 31 187 136. Nordjyske kometer giver jeg ikke meget for. Derudover kender jeg faktisk kun til morgendagens ledere som et fungerende netværk, og så de mere landsdækkende klubber som rotary, round table osv - men om det er interressant ved jeg ikke.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:17

Til dem der ser denne tråd: Hvis du er kvinde og bor i Hjørring eller Frederikshavn kommune er der stablet et netværk på benene, et projekt som hedder Wink - og det er ovenikøbet med EU støtte. PM mig for flere informationer, jeg vil ikke lægge tovholderens private mobilnummer ud på forum.

Mette

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 10:23

Hej Regin

Umiddelbart så blev vi nødt til at aflyse eventet i Skive. Det skulle meget gerne være meldt ud af Mikkel, og jeg beklager at du ikke har fået besked herom. Imidlertid arbejder vi på at få noget op og stå på en ny dato - så skal du nok få besked:-)

Må jeg spørge dig om du får det "normale" nyhedsbrev - for da vil alle events osv. være med på - og er der aflysninger så kommer de også med der - og er der særskilte aflysninger så skal folk naturligvis have besked

Ps. kom vil verdens sørste Speednetworking i Odense den 2/9 - se mere på www.network008.dk

Mvh Flemming 

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 10:28

Juliussen - og andre...

For lige at præcisere så havde jeg ikke tilmeldt mig, men var blot interesseret I info - så Mikkel har ikke glemt mig, men var bare ikke til at få fat på.

Men jeg tager da lige og tilmelder mig nyhedsbrevet.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 16:43

Hejsa.

Jeg har med stor fornøjelse (og økonomisk udbytte) deltaget i ProNetværk, der er et professionelt erhvervsnetværk.

De har en afdeling i Viborg, hvor der tilsyneladende er godt gang i den. Kig evt. på http://www.pronetwork.dk/script/site/default.asp og se, om det er noget.

Jeg havde dags dato en med-amino med til et sådant møde. Og han fik da knytte nogle spændende kontakter og fik nogle gode leads. Faktisk bad han om at komme med som gæst næste gang igen - så det er tydeligvis ulejligheden værd at stå tidligt op om morgenen Sleep

Er der nogen af Jer andre, der har lyst til at prøve at komme med som gæst, så smid en hilsner her eller en mail. Jeg vil gerne følges med Jer til Århus, Djursland og Viborg (det er sådan cirka min aktionsradius på den tid af dagen Smile

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 16:43

Hvordan sletter man et dobbet-indlæg...?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 16:57

Hejsa

Jeg er tidligere medlem af pronetwork i valby, og har også kunne bruge nogle af disse kontakter(dog UDEN økonomisk førnøjelse endnu) - og vil til de morgenfriske også anbefale Pronetwork - eller BNI - som også er tidligt på den - menlig klokken 7.

Til de som først ønsker at stå lidt senere op, og stadigt nå at netværke  - er der Global Networking, som efter nedenstående artikler vokser ret meget, og som nu også har gruppe i Århus. (jeg har tidligere været i Ballerupgruppen) - de starter først klokken 8.(måske det også er tidligt for nogen?)

http://www.idag.dk/artikel/VisArtikel.aspx?SiteID=JM&Lopenr=108120047 http://www.newsmarket.dk/nyhed.asp?id=9337 http://www.jernindustri.dk/artikel/VisArtikel.aspx?SiteID=JM&Lopenr=108120047 http://www.teknikogviden.dk/artikler/visArtikel.asp?id=12740

Jeg har også hørt om andre netværk, imidlertid synes jeg at de 3 ovenstående er dem jeg har bedst erfaring med fra min deltagelse på sjælland, og ønsker jer alle held og lykke med jeres netværkeri:-)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)