Nu er "Nordjylland" er vældig vidt begreb!
Med mindre du bor i Aalborg, så er det slet ikke så nemt at finde erhvervsnetværk. Og det afhænger også af om du er mand eller kvinde...
I Frederikshavn er der Rotary, som har morgenmøder og efter sigende virkelig gør noget ved sagen - men deres morgenmøder er kl. 7 - og så er der altså for langt fra Skagen. (Og så skal man vidt inviteres til at være medlem - det er jeg ikke sikker på, men det tror jeg) Rotary er der også i Skagen, men der er det vidst mere hygge end "ud over stepperne" (igen ved jeg det ikke, de er bare noget jeg har hørt)
Morgenfruernes møder er dels om aftene og dels om morgenen - men fra kl. 8.15 og det kan jeg bedre være med til. Men det er kun for kvinder af en eller anden mærkelig årsag.
Så er der Junior Chambers - men der må du ikke være fyldt 40 år så er du et gammelt røvhul som ingen gider lytte til, så der bliver du meldt ud. (Man aner en vis fortrydelse fra min side ift.dette emne - jeg er fyldt 41)De er vidst også ret effektive - jeg har holdt oplæg for dem og de virker dejligt fremme i skoene.
Det er vidst det! Du kan google dem alle sammen, hvis der er noget af det virker interessant :-)
I Aalborg er der mange tilbud - mere eller mindre anvendelige: Kvindelige Virksomhedsejere, Morgendagens Heltinder, Nordjysk Netværk, Nordjyske Kometer og selvfølgelig JCI og Rotary. Morgenfruerne findes indtil videre kun i Frhavn Kommune, men jeg ved at der er et Hjørring netværk i støbeskeen og er det noget for dig, så send mig en mail eller PB så kan du få et navn på en kontaktperson.
Som du kan høre er det slet ikke så nemt at finde et netværk i Nordjylland. Jeg hørte at der var et Amino Nord, men det eneste møde der var skemalagt, blev aflyst og siden har jeg ikke hørt fra dem, så det er nok gået i sig selv.
Held og lykke - med netværket og virksomheden :-)
Mette