Som nystartet erhvervsindretter, har jeg kastet mig ud i at lave min egen hjemmeside. Den er ikke færdig, men ville være rart med lidt feedback fra jer.
Mangler stadig billeder fra de opgaver jeg har lavet......de kommer.
Tak fordi du kiggede min side. Giver dig helt ret i at der mangler billeder her og der. Tager selv billederne og er vild med det. Vil gerne have nogle ind der relaterer mere til selve det at indrette.
Må se at blive færdig med den side. Den er trods alt et vigtigt redskab når jeg skal ud og "sælge" mig selv.
På en eller anden måde er siden utrolig simpel og stadig rodet. Boksene skifter, farverne skifter og størrelse på billederne skifter..
Jeg synes at baggrunden med det sorte i toppen gør at siden kommer til at se meget mørk og dyster ud, med mindre de andre farver holdes lyse.
Jeg vil anbefale at du evt. holder et billede, som så skifter pr side, ude til venstre over menu-baren. Billederne skal selvfølgelig være i samme størrelse. Så kan dit logo, et citat/slogan eller lign være til højre for.
Ellers skal du holde det i aflange billeder som det du har på din reference-side. Det virker meget godt og retfærdiggører den ekstra plads der bruges ;-)
Tekststørrelsen skifter også på nogle sider - f.eks er den på forsiden og kontakt-siden (hvor der pludselig er et ekstra billede også) ret stor i forhold til referencer.
Tak for dine gode og rigtige råd. Farverne er forskellige, men ikke endelige. De skal justeres, også ud fra de principper jeg arbejder med i Neo Feng Shui.
Teksterne skal selvfølgelig have samme størrelse. Har bare ikke fundet helt ud af, hvad der skal stå på forsiden og syntes det var lidt tyndt med kun et par linjer.
Billederne driller når jeg trækker dem ud. Har også problemer med at skille dem ad, så de ikke ligger klods op af hinanden. Gir dig ret, det er noget rod.
Har her til morgen været ude at tage efter-billeder af en af mine opgaver. De kommer til at pynte sammen med skriftlige referencer fra mine kunder.
Vil gerne have en hjemmeside der fremstår så enkel som muligt.