Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rimelig revisor pris?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået udarbejdet mit årsregnskab for 2007 hvor jeg har været freelancer...oms. ca. 256.000, overskud ca. 95% af dette. De fleste regninger stammede fra samme kunde, og som I jo nok kan regne ud udfra overskudsgraden, så har indkøbene været meget begrænsede. Jeg skriver altid mine regninger manuelt (i InDesign!), og revisoren får alle disse regninger og bon´erne fra indkøbene (samt naturligvis bankudskrifter) - så bogfører han det i sit system, og laver en årsrapport.

Jeg har fået en regning på 3.750 + moms, og synes faktisk det er lidt dyrt, men jeg er lidt i tvivl om jeg egentlig kan tillade mig at synes dette? Hvad tager/giver I andre for noget lignende?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:54

Har du brug for en dygtig advokat? Så få 3 gode tilbud af Ageras lige her!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:49

Det lyder absolut rimeligt i betragtning af, at han også laver din bogføring for dig.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:11

Jeg syntes det lyder temmelig billigt. Det er godt nok ikke mange timer man kan købe for det beløb, nogen som helst andre steder.

Mvh Peder 

Tilmeldt 9. Jan 08
Skrevet kl. 16:12

Okay  - ja, hans timepris er billig (250), jeg var mere i tvivl om forbruget af timer var ok, men det lyder det jo til så :-)

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:35

Hvorvidt timeforbruget er i orde, det vil jeg godt nok meget nødigt vurdere på.

Men hvis det var mig der fik regningen for tilsvarende arbejde (som jeg lige forstår det) så ville jeg ikke føle mig snydt overhovedet.

Mvh Peder 

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:34
Hej - Jeg syntes egentlig det lyder meget rimeligt, når han også har bogført for dig. De fleste tager omkring 1000,- i timen, så at han har brugt omkring 3 timer lyder ikke urealistisk. Måske er han oven i købet meget hurtig.. Vi leverer et færdig regnskab, som revisoren bare skal gå efter og godkende. Efterfølgende får vi årsregnskabet i en fin mappe, samt en regning på omkring femten tusind, plus moms. Venlig hilsen Martin
Tilmeldt 9. Jan 08
Skrevet kl. 17:54

Tak for svarene...Ja, han har jo så ikke brugt 3 timer, men derimod 15 timer, bare til en noget lavere timepris... Og det var egentlig derfor jeg undrede mig lidt -at han kan bruge stort set 2 hele arbejdsdage på mit lille regnskab.

Men ud fra jeres svar kunne noget jo tyde på, at jeg slet ikke skal være utilfreds med den samlede pris, og det er egentlig meget rart at vide...

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 19:33

Svinebilligt

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 02:09

Jeg må indrømme at jeg syntes det lyder påfaldende og mistænkeligt billigt. Man kunne godt have en formodning om at der er nogle ting som han ikke har fået med i mangel af kendskab hertil. Det kunne være sådan noget som honorering af kørsel, husleje i egen bolig, indkomstoptimering m.v. For mig at se er det ikke afgørende i sig selv hvad man betaler/giver revisoren. Det er i højere afgørende hvad revisoren giver igen. Jeg ved at der er rigtig mange revisionskunder som får/tjener betydeligt mere på at have en god revisor end de giver. Fordi de ikke vil have en billig bilagshakker men ønsker en revisor som også kan tilføre konstruktiv rådgivning.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)