Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bør ændres på min shop ??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

giv mig lidt af arbejde med så jeg får flere kunder.

(jeg ved godt at jeg skal optimere billederne)

besøg min shop
Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:20

Hejsa...

Kan desværre ikke give dig noget at arbejde med... synes du har en superflot gennemført butik. Er meget tæt på at købe en af dine produkter. 

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:37

Super hjemmeside.... men skal jeg være lidt patentligt, så er jeg ski ikke vild med de der gule cirkusbogstaver i en halvcirkel på din forside. Synes ikke, de indikerer kvalitetsprodukter... nærmere lidt i retning af noget for børn! Wink

Iværksætter

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 01:53

Halløjsa

Fin og brugervenlig side! Yes

Du kan optimere på følgende punkter:

1. Din forside. Fjern punktet med fokusprodukter i juni. Her bør du have nogle SUPER tilbud, som fanger dine kunder. Husk et billede med direkte link til at kunne købe det og en kort lokkende tekst.

2. Dit slogan. Det siger ikke så meget om, hvilke produkter man kan købe i din shop. Det bør ændres til noget mere fangende/beskrivende.

3. Lav nogle konkurrencer, hvor der ofte udtrækkes vindere. Det giver god reklame og samtidigt får du mulighed for at sende deltagerne nyhedsbreve.

4. Jeg savner et CVR-nummer på forsiden.

5. Teksten "om WebTeck" kunne med fordel gøres mere professionel. Som jeg afkoder budskabet, så lyder det lidt som en hobby-virksomhed, og du risikerer, at firmaet ikke bliver taget seriøst.

6. Under "Betingelser" har du skrevet et afsnit om "Frasigelser etc." med STORT. Det virker forstyrrende. 

7. Du bør tilbyde komplementære varer under de forskellige kategorier. For eksempel ville det være naturligt at skilte med navigationssoftware, når man klikker ind på dine GPS-produkter.

Det var nogle konkrete ting, du kan arbejde videre på. Ellers kan du overveje, at lave reklame på relevante sites. For eksempel: edbpriser, dba, google adwords, osv.

God vind i sejlene

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 11:25

tak til jer som allerede er kommet med ting som kan gøre shoppen bedre.

jeg er allerede igang med at lave nogle af tingende.

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 15:53

Nå ok, nu har jeg ændret nogle af de ting der er foreslået, gør det siden bedre ? jeg vil meget gerne høre din mening om shoppen.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 07:47

Det ser faktisk rimelig godt ud nu, men du bør stadig ændre "FRASIGELSER......" til "Frasigelser......" Det virker forstyrrende og afvisende når du råber det ud.

Og så er der billederne, men det sagde du jo selv. Min Nokia N82 ser i hvert fald ikke ud som "din". Min er noget slankere :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Skrevet kl. 12:54

OK, det med stor skrift i overskriften ved frasigelser...... havde jeg ikke lige spottet men det er nu rettet

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 13:03

Meget bedre. Så mangler du "bare" billederne, for at få det sidste puf, mod en professionel webshop.

Fra Galten
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 42
Fra  Goodies.dk Skrevet kl. 16:17

www.goodies.dk - er dansk distributør af tyske Cilio og Quandt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)