Du ligger på 0,6 sekunder på en 2 mbps - det er vist ikke lige problematisk.
Så hvis din side er meget langsomt (en url ville hjælpe meget) så skyldes det nok snarer der hvor du er hostet end din hjemmeside.
Ps. med et 56k modem er der altså pakkekompression på txt filer så dit program der siger 3,5 sekunder om at downloade css filerne er da helt ude i hampen - og det samme med 16.90 sekunder om at loade html'en. Derudover er der jo ingen der bruger 56k mere ;)
Men hvis vi må se siden, så kan vi langt bedre fortælle dig om der er et konkret problem.. Det kan ogs være din udbyders server, der afvikler siden for langsomt.
Umiddelbart er loadtiden hos mig heller ikke langsom. Men lidt afhængig af browser/cpu/ram hos den, der skal ind på din hjemmeside, så kan rendering af det loadede godt tage lidt ekstra tid, der samlet set giver en oplevelse af, at det er langsomt.
Forespørgsel (opslag i DNS, handshake med hotel, etc) var faktisk det, der tog længst tid for mig - og det kan du ikke ændre på.
Jeg mener at have hørt/læst at det kan være en god ide at placere javascriptet fra google analytics helt i bunden af koden, da googles servere af og til kan hænge en smule.