Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DYGTIG PERSONLIG COACH SØGES

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du anbefale eller er du en dygtig personlig coach, så skriv venligst lidt om dig selv her.

Emne : Kvinde 30 år som søger vejledning ihenhold til erhvervs karriere 

Bor i Vejle Amt

P.S. Det haster :-)

Mvh

Chris Harris

Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:19

Hej Lord Nelson,

Du er velkommen til, at kikke forbi www.forexkey.dk under coach, og kontakte mig derigennem.

Mvh

Michael

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:22

Faktisk sidder de fleste af medarbejderne i dit lokale jobcenter med lige netop den funktion - at vejlede i forhold til karriere - det er gratis. Derudover så er der nogle steder erhvervschefer som er uddannet til ligeledes at rådgive, så det er også en mulighed. Hvis begge dele er blindgyder, vil jeg anbefale mitsannejeg.dk - hun er dygtig og coaher også pr. telefon (så vidt jeg ved)

Men overordnet må jeg så have lov til at anbefale at din veninde ikke træffer forhastede beslutninger og mærker efter om hun brænder for det hun skal i gang med.
Når du siger det haster, så tænker jeg at hun har fået et tilbud med en deadline? Hvis hun er i tvivl, er svaret nej i 99% af tilfældene. Og hvis det er et tilbud hvor hun skal af med penge, er svaret helt sikkert nej - folk der vil have penge for at andre kan tjene penge kan være MLM pushere...(nu gætter jeg bare)

Held og lykke

Mette

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 16:22

Hej Chris 

Jeg kan helt klart anbefale www.dynamiskcoaching.dk . Ham bruger jeg selv og jeg skal lige love for han kan sit kram. Allerede efter 14 dage begyndte jeg at kunne se resultater af coachingen. Du kan sikkert også få en god pris hvis du siger du er blevet henvist fra mig (han sidder i samme bygning som jeg selv).

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 17:36

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 18:26

Jeg kan kun give Karin (også her fra Amino) de bedste anfalinger. Hun er super dygtig, super proff og hun har virkelig hjulpet mig utrolig meget.

Med venlig hilsen
RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 18:27

Lord Nelson:

Kan du anbefale eller er du en dygtig personlig coach, så skriv venligst lidt om dig selv her.

Emne : Kvinde 30 år som søger vejledning ihenhold til erhvervs karriere 

Bor i Vejle Amt

P.S. Det haster :-)

Hej Chris

Jeg kan varmt anbefale Bent Larsen fra Århus området. Han har mange års erfaring som coach.

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 09:51

Hej

Tak for jeres henvendelser og kom gerne med flere. Jeg er igang med at tjekke de forskellige ud.

Mvh

Chris

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 10:17

Jeg troede det hastede?!

Må jeg foreslå at du undersøger hvilke der er medlem af en forening som har klage organ - det er altid rart at vide, at hvis man ikke er tilfreds, kan man klage og klagen blive behandlet af et etisk råd, sådan som det er tilfældet hos psykologer der er autoriserede og psykoterapeuter der er medlem af Psykoterapeut Foreningen (www.psykoterapeutforeningen.dk)

Mette

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 17:37

Hej Mette

Det haster ikke mere end at jeg gerne vil nå og kigge på de forskellige coaches, der har henvendt sig! :-)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)