Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign: www.link-smykker.dk feedback

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha - ikke godt :-)

Produktbilleder - ja, dem må jeg leve med indtil videre. De er arvet efter det gamle site. Efterhånden
som der bliver taget nye billeder bliver de løbende skiftet.

Jeg har med vilje forsøgt at skære ned på grafikken - Content is King og hvis ikke der er en grund til at det skal være der kommer
der ikke noget med. helheds indtrykket er måske ikke helt på plads - endnu. Men jeg ser det mere som en øvelse i at stramme siden
op løbende end at putte mere grafik på. Der kommer sandsynligvis er række modelbilleder på istedet for på strategiske steder.

Carre Copenhagen - der er en 12-15 varer på vej ind, så den skulle gerne leve op til forventningerne.

MENU med blokbogstaver - synes jeg nu ikke signalere råberi, hvis det anvendes i indhold har du ret.

Er det forsiden du synes der signalere billig ? eller generelt ?

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Det er hele indtrykket af siden og opstillingen af varerne - du skal tænke på, at når kvinder køber tøj, så køber de ligeså meget den identitet der følger med tøjmærket - prøv at se http://www.woman.dk/article/22673 - der er gjort meget ud af designet og det mangler du - jeg er sikker på du kan se forskellen :-)

Vi har flere dygtige designere på Amino, så jeg vil foreslå dig at gå u kohut med en af dem og få lavet noget der er din shop værdigt...

Mange hilsner

Mette

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)