Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign: www.link-smykker.dk feedback

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har begået en ny version af vores e-shop www.link-smykker.dk
Grundene til skiftet har været at vi har haft koblet C5 økonomisystemet/lager tæt sammen med

websitet - det var sådan set ok - men for besværligt at lave 100% som man gerne vil have det (pga. begrænsninger i C5)

Nu har jeg lavet hele systemet om inkl. backend (lager,ordre,faktura,klub,artikler,leverandør adgang,billeder  osv)
Og har prøvet at holde det hele lidt SEO venligt

1. De sædvanlige forbehold: siden er ny, der er små fejl rundt omkring vi er igang med at rette/udvkle videre.

2. Jeg vil gerne have feedback på især brugeroplevelsen (fungerer det logisk? er der fejl)

3. Er der nogle kloge folk på SEO der kan smide en kommentar vil det også være skønt:-)

4. Design /tekst indhold - ja, vi diskuteret smag - men vil da gerne høre kommentarer :-)

mvh

Frank

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 19:05

Hej,

Lige en hurtig en. Der er en fejl på alle sider i jeres footer.asp. Den er velsagtens inkluderet på alle sider, så det er nok kun én enkelt fejl : )

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 20:13

Tak for beskeden - jeg kan ikke selv se fejlen .... Kan du forklare hvilken fejl du får ?

mvh

Frank

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 20:38

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e57'

[Microsoft][ODBC SQL Server Driver][SQL Server]String or binary data would be truncated.

/footer.asp, line 26

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 22:10

uha træls fejl! tak for tippet :-)

Jeg tror det er rettet nu ....

Er der mon andre konstruktive meninger om www.link-smykker.dk :-)

mvh

Frank

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:26

sitet er ikke specielt vild med fx firefox :(

ville nok smide lidt grafik ind i layoutet for at gøre det mere lækkert

Fra Holstebro
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:50

Hej Frank

Jeg synes, der ser rimelig fornuftigt ud. Jeg har dog et par forslag. Tilbud er jo altid noget folk er vilde med, så hvad med at flytte tilbudsboksen lidt højere op, så den kommer lidt mere i fokus? Og hvis du har flere end det ene tilbud kunne du jo lave nogle frem/tilbage links, så man kunne bladre mellem nogle flere tilbud.

2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.

Fra Thisted
Tilmeldt 29. Mar 07
Fra  Gymnashop.dk Skrevet kl. 01:26

tilbudsboks bladre funktion: god ide - den vil jeg vist lige prøve at sætte ind.

Firefox; jeg havde helt glemt der var noget der hed firefox ...største fejl er vist noget med tabel / celle / row afslutning kan jeg se....(venstrehånds programmering....)

Mere Grafik ind; jeg har med vilje skåret ned på alt andet end ting der bidrager til navigation/produktvisning....Der mangler en del final touch rundt omkring (lige margener osv) men ellers vil jeg helst ikke lægge mere grafik på......

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:32

For mig virker den ikke "lækker" at komme ind på og for mig er det vigtigt at siden er lækker - det får mig til at overveje køb.

Blokbogstaver i menu - ud - de fleste der begår sig på nettet ved at blokbogstaver betyder at du råber.

Billederne er uens - nogle er på hvid baggrund og nogen på sort, nogen helt forskelligt taget. Det er til at leve med, men jeg ville nok pakke billederne pænt ind i en ramme eller lignende.'

Og ja, helt klart mere grafik på siden - lige nu minder den om en af de stande på Gammel Torv hvor de står og sælger smykker - der er ikke gjort noget for at pynte standen ud over et stykke velourstof henover pladen hvor smykkerne ligger på - hvis det ER den fornemmelse du er ude efter hos kunde, så er du lykkedes!

Du har nogle lækre ting, men f.eks. under Carre Copenhagen http://www.link-smykker.dk/brands/1/carre-copenhagen.asp er der en vare og der er ikke noget billede - der er ingen grund til at have en hel kategori for en vare og da slet ikke når der ikke er et billede...

Jeg blev virkelig overrasket over at se de varer du har, b.la. lykkearmøbånd - din shop signalere billigt og hurtigt køb, men dine varer er eksklusive og lækre - det hænger ikke sammen - i min mening.

jeg ville redesigne shoppen med en dygtig grafiker ind over hvis jeg var dig :)

Held og lykke

Mette

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

På nær "kundecenter" har alle link i toppen teksten "tilbage til forsiden" :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)