Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har ændret min webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Efter længere tids overvejelse med et gammelt design og gamle funktioner på min webshop har jeg nu skiftet det hele ud.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I mener om mit design på siden, og hvor brugervenlig den er indtil nu?

Siden er stadig ikke helt opdateret på alle områder, så I vil støde på noget som "Varen er ikke på lager i denne størrelse" eller der i teksten står "-COMPANY-" istedet for Streetline.

Ellers vil jeg gerne høre, hvad I synes er godt ved den, og hvad der IKKE er godt, og hvad der kan forbedres.. :)

Jeg ville virkelig sætte pris på jeres tid.

Link: www.Streetline.dk  (Åbner i et nyt vindue)

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 12:35

Hej Yngvi,

"Vi garantere altid" boksen i din topbar har et par små problemer:

1. Gramatik: Det hedder "Vi garanterer" (med r i enden)
  2. Fri fragt.
    Vi garanterer ALTID fri fragt, og så alligevel ikke... Der strøg din credibility ... kunden lukker siden, får et lille skud endorfin som belønning for ikke at handle på din side og konkurrenten løber med ordren.
    Forstår du hvad jeg mener?

Overvej at lave produktbillederne på kategori siderne transparente og det store pop-up billede af produkterne større (eks. 800x800).

Overvej at få knapperne til at matche dit valgte tema. De ligger i includes/languages/danish/images/buttons 

Endelig skal du gå din meta tags igennem. SEO-mæssigt er det lidt fjollet at der står BGsys i titel på alle andre sider end produktsiderne og kun streetline.dk i titel på de enkelte produkter. Lux shoppen har efter min mening et problem med styringen af META tags (samme tags for forside og kategori sider), men det er nemt at sætte tags på for de enkelte produkter.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:39

Hej Thomas,

Tak for svaret :)

Grammatikken vil blive ændret med det samme. Omkring fri fragt bliver det ændret således at der står Gratis Levering * , og ved * står der: Ved samlet køb over 1.000kr.

Produktbillederne vil der også blive arbejdet på. Meta tags er jeg godt klar over, det bliver ændret hurtigst muligt :)

Tak..

var der andet? :o)

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 18. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:32
Billedet oppe i venstre side er lidt svær at læse.

Men det ser ud til at der står "bedste kavlitet" og "30 dages fuld rerutret". Tro de fleste mennesker ser igennem fingerne med det, men to fejl lige i rap, virker lidt useriøst, men måske er det sådan man taler på gaden i dag.

Du skriver på forsiden

"BEMÆRK!

Vi er i øjeblikket ved at opdatere sidens produkter og størrelser. Derfor vil I støde på tekster som "Varen er ikke på lager" indtil fredag d. 30. maj."

Hvis jeg nu kommer ind i din webshop og vil købe noget den 1.juni, er det hele så jorden?

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:58

Tak for svaret Lucky Luke,

Teksten er blevet lidt større, og tastefejlene er rettet.

Og ja, du kan vøre sikker på at det hele er i orden d. 1. juni hvis du kommer og vil købe noget :) Helt sikkert. Vi arbejder kraftigt på siden p.t.

Dbh. Yngvi

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:27

Synes farven på webshoppen og på baggrunden spiller meget lidt. Farven er efter min mening langt fra "sommeragtig" (nærmest kedelig!)

Derudover bør billederne på forsiden være større (måske med samme baggrund, som baggrundsfarven?)

Savner også at se flere billeder af hvert produkt.

Det var alt herfra. Held & lykke!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:58

1. Der er utrolig mange ting at tage stilling til når jeg kommer ind på hjemmesiden, og kan egentlig ikke rigitg finde ud af hvor jeg skal starte og slutte. - Din forside har brug for at blive mere struktureret, det er rigtig fedt at vise nogle produkter på forsiden, men jeg havde fortrukket nogle få udvalgte opstillet mere frækt og lækkert med et større billede.

2. Topbanneret mangler at være klikbar og linke tilbage til forsiden - har alldrede trykket på det et par gange forgæves.

3. Når man står inde på et produkt er prisen oppe under billedet ufattelig lille og svær at få øje på.

4. Hvorfor skal jeg vide hvornår du har oprettet varen?

5. Det er fint folk kan skrive anmeldelser om dine produkter, men din shop ser utrolig død og tom ud når der ingen er ved de fleste produkter. Enten fake en del anmeldelser eller giv dine kunder en bonus hvis de skriver en anmeldelse. Ellers er det næsten umuligt at få nogle til at skrive

6. Når man har lagt et par produkter i kurven får man en login/gå videre side. Den virker meget rodet og der er mange informationer kunden skal tage stilling. Det der er hovedfokus på siden er en loginboks, hvilket vil forvirre mange nye kunder der ikke har handlet hos dig før. 

Jeg ville have langt mere fokus på funktionen hvor man kan købe uden konto, og så bare lave et link til hvor man kan logge ind hvis man er fast kunde. De faste kunder skal nok lære proceduren at kende, og du har i forvejen login boksen på alle sider i højre menu. Så chancen for de allerede er logget ind inden de når til at skulle handle er ret stor.

7. Hvorfor står fordelene ved at oprette en konto først når man har valgt at oprette en konto? Hvis du endelig vil ligge vægt på at folk skal oprette en konto skal dine fordele listes når de skal vælge om de vil oprette en konto eller gå videre uden.

8. Jeg ville slette linien "Dette er i øjeblikket den eneste forsendelsesmåde for denne ordre." Det virker som om du snart får nogle bedre muligheder for levering og så vil kunden måske se sin chance til at hoppe fra og besøge siden en anden god gang.

Jeg tror det var alt det negative jeg kunne finde :) Men i det store hele en rigtig flot webshop. Man kunne med tiden godt kæle lidt for mange af de små detaljer, nogle steder står tingene ret rodet og tilfældige.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:26

Rigtigt tusinde mange tak for al den konstruktive kritik. Jeg vil arbejde på det med det SAMME, og jeg skriver herinde, hvad jeg har rettet.. Er rigtig glad for alle de ting I har skrevet.. Mange gange når man laver så meget på en side, glemmer man mange små detaljer fordi man skla have det hele på en gang..

Denne tråd har virkelig gjort gavn, tak :)

Dbh. Yngvi

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 16:41

Hej Yngvi,

Ved ikke om din butik er skudt igang - men her er lige en hurtig en.. Big Smile

Husk og få rettet dine betingelser til, så som Forsendelse - Fortrolighed - Firma - Anvendelse. Men du ved det nok godt.. Smile

1: Det vil også være en god ide at få implementeret "tilmelding til nyhedsbrev på forsiden".

2: Som Martin nævner: Topbanneret skal være klikbart! en vigtig detalje.

3: Vi Anbefaler skal have den samme farvekode som Nye produkter/tilbud..etc. (forsiden). Det er fordi den tager farvekoden fra header bjælken. Så du skal lige selv give den en farvekode.

4: Du køre med tilbuds funktion midt på forsiden - så er det ikke nødvendigt at køre med en boks i venstre side.. (det er bare fyld). Smile

5: Prisen under produktbeskrivelsen skal være større.. og mere tydelig. + dato for oprettelse skal væk (som Martin også nævner). det er ikke nødvendigt for kunderne at vide.

6: Login boksen på forsiden - der hvor der er et klikbart ? tegn, der skal du huske og indsætte betingelser.

7: Istedet for en dropdown boks til de forskellige "mærker", så vil det se godt ud hvis man implementeret det på en grafisk måde, det vil sige ligge producenternes logoer ind med klikbart link, istedet for dropdown boksen. "en lille smart detalje, som vil passe godt til din butik".

8: Husk og få lavet en god søgeoptimering.. Big Smile det er vigtigt.

9: Så vil jeg nok også få kigget lidt på den login del - synes godt det kan virke noget forvirrende, når man skal oprette sig som kunde, der er mange ting man skal igennem, og det kan virke skræmmende for nogen! samt nogle vil endda springe fra pga. af dette.. så fokusere noget mere på "køb uden at blive medlem! men man skal selvfølgelig stadig have muligheden for at blive medlem, det skal bare være mere diskret...

Det var lige det jeg havde.. og som sagt - en fin butik! så held og lykke med det.. Big Smile

Ha en fortsat god dag..

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:28

Mange tak!! :p

Jeg får rigtigt travlt.. Det har virkelig været nyttigt for mig at bruge jer herinde.. Hvis der er mere I opdager, så skriv det endelig.. Jeg vil opdatere herinde, hvad jeg har ændret, når jeg gør det.. Senest vil de fleste rettelser være sket i næste uge.

Tak for jeres meget gode konstruktive svar.

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)