Hej Amino'er, Efter længere tids overvejelse med et gammelt design og gamle funktioner på min webshop har jeg nu skiftet det hele ud. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I mener om mit design på siden, og hvor brugervenlig den er indtil nu? Siden er stadig ikke helt opdateret på alle områder, så I vil støde på noget som "Varen er ikke på lager i denne størrelse" eller der i teksten står "-COMPANY-" istedet for Streetline. Ellers vil jeg gerne høre, hvad I synes er godt ved den, og hvad der IKKE er godt, og hvad der kan forbedres.. :) Jeg ville virkelig sætte pris på jeres tid.
|
Hej Yngvi,
"Vi garantere altid" boksen i din topbar har et par små problemer:
- Gramatik: Det hedder "Vi garanterer" (med r i enden)
- Fri fragt.
Vi garanterer ALTID fri fragt, og så alligevel ikke... Der strøg din credibility ... kunden lukker siden, får et lille skud endorfin som belønning for ikke at handle på din side og konkurrenten løber med ordren.
Forstår du hvad jeg mener?
Overvej at lave produktbillederne på kategori siderne transparente og det store pop-up billede af produkterne større (eks. 800x800).
Overvej at få knapperne til at matche dit valgte tema. De ligger i includes/languages/danish/images/buttons
Endelig skal du gå din meta tags igennem. SEO-mæssigt er det lidt fjollet at der står BGsys i titel på alle andre sider end produktsiderne og kun streetline.dk i titel på de enkelte produkter. Lux shoppen har efter min mening et problem med styringen af META tags (samme tags for forside og kategori sider), men det er nemt at sætte tags på for de enkelte produkter.