Jeg søger en oversætter, der kan klare at oversætte en lille tekst på dansk (1000 ord) til svensk og finsk. Jeg kan kun bruge en person der kan fakturere, og jeg vil gerne vide pris pr ord. Selvfølgelig er det en fordel hvis samme person kan oversætte både til svensk og finsk, men det er ikke et krav.
Tak for raadet, men alle de der vaerktoejer man kan finde paa internettet er altsaa ikke gode nok, de er fyldt med fejl. Naar man skal aflevere noget til en kunde skal det vaere 100% uden fejl. Men det var vel ogsaa en joke
Googles oversættelsesfunktion er fin nok - men kan den ikke finde et matchende ord i det pågældende sprog for et dansk ord (eller "start sproget"), så skriver den blot det danske - og det er et stort problem - så derfor vil jeg også hellere som elda, betale en for at gøre det perfekt.
Jeg er altså ked af at sige det, men googles værktøj til oversættelse er det rene bras, jeg har lavet en test med den, og det er ikke det problem du nævner, det er skam også grammatiske fejl. Google kan bruges for sjov, men slet slet ikke hvis man skal oversætte noget for en kunde, og man derefter kræver penge for det. Den går bare ikke.