|
Læste på Politiken.dk at deres læsere tror det er sverige der vinder EM '08... Hvad tror vi her på Amino? Mvh. Nikolaj Bomann Mertz |
EM i hvad? ![]()
Debat
|
Læste på Politiken.dk at deres læsere tror det er sverige der vinder EM '08... Hvad tror vi her på Amino? Mvh. Nikolaj Bomann Mertz |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
|
Jeg må lægge mig op af Nikolaj på dette spørgsmål. Det er på tide at Spanien tager pokalen med hjem, det er blevet til at for mange sølvfarver de sidste par år. Sverige tror jeg simelthen ikke på, ikke engang nok til en finale plads. |
|
Mener du tror eller håber? Der er i mine øjne en stor forskel. Jeg tror Tyskland vinder, men jeg håber Sverige eller Polen gør det (mest fordi det altid er sjovt med nogle nye navne). /martin |
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk
|
Spanien !!!!!!!! Perfekt målmand, forsvar, midtbane og angreb.... Elendig træner men det kan være ligemeget
Ps. At heppe på sverige er ikke at skabe nordiske bånd, det er landsforræderi.....
|
Jeg synes bare aldrig Spanien for det til at lykkedes 100% . De kunne jo stille et par landshold der, mand for mand, kunne kvalificere sig til EM, men holdmæssigt mangler de et eller andet. Fpr mange stjerne sammen måske. Jeg tror ikke på spanien. /martin |
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk