Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EM 2008 - Hvem vinder?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved sgu ikke om det bare er mig, men jeg syntes virkeligt at denne slutrunde var bedre end de fleste....nok ikke til en første plads..men den var ski go'

Iøvrigt dejligt at se Rusland, der spillede virkelig flot....

Og klart det bedste hold der vandt!!!

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:05
Kenneth Boysen:
Og klart det bedste hold der vandt!!

Helt enig. Spanien har fortjent det. Som jeg skrev oprindeligt, troede jeg egentlig ikke på Spanien, men på Tyskland. Spanien har dog overrasket mig positivt sammen med Rusland. Årets skuffelse er nok Frankrig stærk forfulgt af Grækenland.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:10

Det var en fortjent sejr til spanien, de har været bedst ved dette EM

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:00

Kenneth Boysen:

Ved sgu ikke om det bare er mig, men jeg syntes virkeligt at denne slutrunde var bedre end de fleste....nok ikke til en første plads..men den var ski go'

Iøvrigt dejligt at se Rusland, der spillede virkelig flot....

Og klart det bedste hold der vandt!!!

Helt enig.

Der var højt tempo fra første fløjt. Derudover var der også mange hold, der overraskede. Bl.a. Tyrkiet og Rusland, der leverede nogle flotte langskud, mens Tyrkiet leverede det ene utrolige comeback efter det andet.

Lad os krydse fingre for, at VM bliver bare halvt så godt ;-) Men det tror jeg godt, vi kan regne med, da det tekniske niveau og det offensive spil, som de fleste seere elsker, er det, der bliver spillet hos de fleste nationer.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)