Hej Det gør man hos websetgo.dk De har også billig hosting og det virker bare altd
|
forkert - et domæne der koster 99,- ... så de er ikke de billigeste
forkert - et domæne der koster 99,- ... så de er ikke de billigeste |
|
Hej Riisager Måske er den kun i beta så. Send dem en mail, så tænder de sikkert for den fluks. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Men det gør dem altså stadig ikke til det billigeste sted hvor man kan købe domæner. Det eneste det gør er at de er forholdsvis billige med deres hosting. |
Hos Discount Domæner - http://www.discountdomains.dk - sælger vi i øjeblikket .dk domæner til kr. 55,- + moms. Det er 68,75 alt inklusive og du kan frit flytte dine domæner bagefter. Der er naturligvis heller ikke krav om oprettelse af webhotel. -- Med venlig hilsen, Thomas Møller Nexø --------------------------------------------- Discount Domæner http://www.discountdomains.dk Registrering af danske og udenlandske domæner |
ja, webhosting.dk er godt nok billige, måske for billige, fik en email fra deres support, da jeg vælger at rykke min dns til gratisdns på de domæner jeg har købt hos dem: "Hej Hertil skriver jeg at jeg gerne vil have alle mine domæner samlet hos gratisdns, da jeg har en del hos dem i forvejen. og får så et svar tilbage: Det skal siges her at der er gået under 1 uge fra at jeg flyttede det første domæne fra dem, og på det tidspunkt havde jeg nogle problemer med domænekoden som den ikke ville godtage, men det er også fint nok, skal nok lade være med at købe hos dem mere, hvis deres support ikke kan finde ud af at skrive i en venligere tone og være mere hjælpsomme - som fx at spørge om hvorfor de ikke er opsagt eller forklare hvordan dette gøres. det kunne godt tyde på at de ikke tjener en øre på at sælge domænerne
|
Hej Martin Jeg kan ikke finde den pris på www.webhosting.dk Det er godt nok en gammel tråd, jeg har taget op. Men kan det passe, at de har sat prisen op? Nu koster det 75 kr. med moms. Er der nogen, som kender til et billigere sted, at købe et .dk domæne uden webhotel?
|
Det er desværre rigtigt at de ikke sælger domæner til 32,50 mere :( |
39 kroner for .dk ex. moms uden krav |