Er det muligt at finde lavere priser på .dk domæner et andet sted? Måske med mængderabat eller aminorabat ?
Vil du advare om dårlig service hos en af de nævnte udbydere af domæne, så skriv også gerne!
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Det var lidt af en prisbasker! 32,5 kroner inkl oprettelse.
Tak for tippet, Tygsen!
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Man kan dog ikke købe domæner hos webhosting.dk med æ, ø og å ..eller er det bare mig?
Det ser ud til du har ret, jeg får en fejl i domænenavnet hvis jeg prøver. Men mon ikke bare det er en fejl fra deres side, jeg har ihvertfald gjort dem opmærksom på det nu.
Jeg har nu fået svar fra deres support om at det er noget de er igang med at kigge på, så lad os håbe at man inden for en nogenlunde fremtid og kan bestille billige æøå domæner.
Så har jeg købt danmarks billigste .dk domæner! :-)
Hos www.webhosting.dk har de været lynhurtige til at svare på spørgsmål og hjælpe og til at lave en god løsning for mig (som køber ind fra udlandet). Kan varmt anbefales!
Du kan købe .dk domæner med æ, ø og å i ved at dekode dem fx hos gratisdns.dk
Og så har www.webhosting.dk også lige strikket en løsning sammen, så man kan købe en spand domæner på en samlet faktura.
Det er super service og bedste pris - andet kan jeg ikke sige om den sag.
Hilsen Anders