Vidunderlig tråd og så typisk dansk... Vi snakker om en pris forskel på 1 HEL krone :-)
Jeg synes det er overraskende så meget folk vil igennem for at spare mellem 1-40 kroner på et domæne til deres forretning.
Tja, hvis du kan købe domæner til 45,- stk. frem for 100,- hvorfor så betale mere? Som sagt kan du hos Meebox angive egen DNS, og skal derfor ikke bakse med flytning. Har du mange domæner som nogle af os, kan det alligevel løbe op i en del. ;)
Med venlig hilsen / Paul Sørensen Software developer
En lidt kringlet metode til de billigste dk-domæner:
Hos Surftown koster domænet 45 kr. + 120 kr. for webhotel i et år + 120 kr. for oprettelse.
Ved at indtaste koden "hosting" (uden anførselstegn) er oprettelsen gratis. Foretager man købet via en pointside, burde man få omkring 150 kr. retur i belønning, da pointsiden modtager en afregning på omkring 300 kr. + moms for leadet. Det er længe siden jeg har brugt en pointside, men mon ikke der stadig findes nogle sider, hvor man kan få udbetalt belønningerne kontant.
Hvad med godaddy så? Er det ikke lidt samme princip eller tager jeg helt fejl? :) jeg har nemlig selv brugt dem, godt nok havde jeg brug for et .com domæne, men syntes priserne var lavere.
Hvad med godaddy så? Er det ikke lidt samme princip eller tager jeg helt fejl? :) jeg har nemlig selv brugt dem, godt nok havde jeg brug for et .com domæne, men syntes priserne var lavere.
GoDaddy er også billige, men forhandler ikke dk-domæner. Samme princip som hvad?
Med venlig hilsen / Paul Sørensen Software developer