Inloco/Regnskabsskolen skal da også stille med en repræsentant. Siden min mor ikke har meldt sig frivilligt (!!!), og jeg er ansat i Inloco, melder jeg mig gerne. Det bliver sikkert rigtig hyggeligt.
Inloco/Regnskabsskolen skal da også stille med en repræsentant. Siden min mor ikke har meldt sig frivilligt (!!!), og jeg er ansat i Inloco, melder jeg mig gerne. Det bliver sikkert rigtig hyggeligt.
Får vi Amino T-shirts at løbe i, Martin?
Tilmeld Jonathan Sand
Stemningsbarometer:
1/9 mandag: XXX 2/9 tirsdag: X 3/9 onsdag: XX 4/9 torsdag: X 5/9 fredag: XX
Inloco/Regnskabsskolen skal da også stille med en repræsentant. Siden min mor ikke har meldt sig frivilligt...
Så må der bruges frivilligt tvang, din mor skal med, om ikke andet så til at hjælpe med at holde styr på pøllerne på grillen, samt heppe.
Martin Thorborg:
Amino giver naturligvis t-shirts :-) Og super med alle tilmeldingerne.
Dbh Martin
Sådan! Amino t-shirts...
Alle tilmeldingerne? Jeg ser kun 11 ... der må være flere. Tænk på hvilken god motivation sommeren over det vil være, at vide man skal ud og vise den hårdt oparbejdede ølvom frem...
Ja tak - jeg vil med glæde komme og servere kulhydratholdig-efter-alle-reglerne-tilberedt pastasalat til de aktive og hvad der ellers måtte forekomme af praktiske opgaver, som kan udføres mens man hepper og networker.
Jeg løber som en vingeskudt and (eller mus) med punkturet lunge, så jeg melder pas på løberiet .
Men jeg kan se at en eller anden fra MediaMouse må have drukket for meget, ved en eller anden ukendt lejlighed, og lovet at MediaMouse leverer bannere m.v. til løbet. Så det må jeg jo hellere overholde .