Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dankort terminal Elite 7900

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Inden jeg evt. kontakter en advokat kunne jeg godt tænke mig at høre jeres kommentarer.

Vi er en mobil forretning som er meget afhængig af vores trådløse dankortterminal. Da vi en dag, for nu over 2 uger siden, stod ude på markedspladsen gik den pludselig i sort og vi kontaktede naturligvis supportafdelingen omgående. Vi blev lovet en ny inden for 1 uge. Efter flere henvendelser og flere lovninger på at vi nok skulle få en ny fremsendt, er endnu intet sket. Jeg har kontaktet BBS LD betalingssystemer pr brev med anmodning om først og fremmest erstatning for tabt omsætning samt om fremsendelse af ny terminal. Vi betaler et årlig kontingent som skulle sikre os at vi fik en ny terminal lynhurtig i en situation som denne her. 

LD betalingssystemer har ved vore henvendelser beklaget med at deres arbejdsopgaver hober sig op og at vi ligger et eller andet sted i bunken, hvilket vi jo ikke kan bruge til noget som helst.

I dag har jeg så fået et brev fra deres service and operations manager Christian M. Dahl hvori han beklager forsinkelsen og rigtigheden af min påstand. De yder ingen erstatningsgaranti for tabt omsætning/indtjening men tilbyder at kontingentet kan opsiges.

 Jeg må erkende at jeg føler mig total til grin og ønsker en anden leverandører. Vi kan blot se frem til yderlige tab af omsætning og tab af kunder.

Kan I anbefale en anden leverandør?

Venlig hilsen Jørgen Ries Lillelyst
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sige så meget at PBS har nøjagtig den samme terminal. Om den er billigere eller dyrer skal jeg ikke kunne sige.
Deusuden kan du hos PBS i tilkøb få en tilkøbs aftale som sikre dig ombytning eller reperation af din terminal inden for 3 timer.

 

Prøv at kikke på deres hjemmeside: https://pbs-erhverv.dk/online/PBS-terminalshop/index.html 

Desuden så forstår jeg ikke at du har tabt fortjeneste.. Du har vel en fluesmækker og notaer i nødstilfælde af at din terminal går i sort??

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

LD Betalingssystemer og pbs er slået sammen

LD ER DET VÆRSTE L... servicen er bare så elendig 14 dage ventetid på en simpel rep som tager 5min at lave

Så kan man tegne en dyr serviceaftale som der åbenbart også er problemer med

Håber der er nogen der kan anbefale et andet firma!

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
det er s.flg beklageligt at i har oplevet dette. og ikke er blevet ordenligt rådgivet omkring hvilken service aftale i skulle vælge,

LD har desværer været igennem en stører omgang først er de blevet købt af BBS og så fagefter opkøbte de Sagem(dem som lave de sort røde terminaler)

og nu til sidst er BBS(LD) og PBS slået sammen.

Alt dette har desværer gjordt at deres service har svinget meget også over for os forhandlere.
men den er blevet bedere igen !
og der arbejdes meget på at forbedere dette !

du kan overveje følgende
var du glad for terminalen og levede den op til de krav du havde ?
kan du normalt leve med at det tager 1 uge at få den repereret ?
(Hvis du kan leve med at undværer en terminal i 1 uge så var den service aftale du havde korrekt. det er så s.flg beklageligt at de ikke overholde tidsfristen)

ville nok til enhvær tid anbefale en anden service aftale hvis man er afhængelig af terminalen(hvilket man er når man kun har en)

du kan overveje at købe din terminal hos en af deres forhandlere istedet da de i så fald ville kunne hjælpe dig med service af terminalen, og på den måde opnå et tettere forhold.

eneste andet alternativ er Point kan bare ikke huske om de har en mobil enhed

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:
eneste andet alternativ er Point kan bare ikke huske om de har en mobil enhed

Det har de, og den er faktisk fantastisk lækker, hvis man kan sige sådan om en dankortterminal.

Men jeg tror det er lige meget om du handler hos Point, eller PBS/BBS, "servicen" er nok nogenlunde den samme. Jeg har oplevet en del gennem tiden, men jeg har aldrig oplevet så meget arrogance og ligegyldighed overfor kunderne, som i Dankortbranchen.

Det skyldes naturligvis at der er så få spillere, og de få der er, ved at servicen ikke er bedre hos de andre. Og da kunderne skal bruge en Dankortterminal, føler de tilsyneladende at de kan opføre sig som de vil. Faktisk virker det som om at man som kunde, skal være taknemmelig over at man overhovedet må have deres produkt.

Derudover er det ikke mit indtryk, at man er specielt bedre stillet ved at handle hos en forhandler. I de fleste tilfælde, ligger servicen alligevel hos den oprindelige terminalleverandør.

Men er der en branche der kunnetrænge til en ny spiller, der sætter kunden i fokus, så er det Dankortterminal branchen. Der ville man sandsynligvis kunne rive rigtig mange kunder, hvis man har et godt produkt, og rent faktisk ønsker at servicere sine kunder.

Så hvis der er nogen der har for mange penge, og ønsker at starte noget nyt op, så er det her i hvert fald en oplagt mulighed :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)