Hej. Inden jeg evt. kontakter en advokat kunne jeg godt tænke mig at høre jeres kommentarer. Vi er en mobil forretning som er meget afhængig af vores trådløse dankortterminal. Da vi en dag, for nu over 2 uger siden, stod ude på markedspladsen gik den pludselig i sort og vi kontaktede naturligvis supportafdelingen omgående. Vi blev lovet en ny inden for 1 uge. Efter flere henvendelser og flere lovninger på at vi nok skulle få en ny fremsendt, er endnu intet sket. Jeg har kontaktet BBS LD betalingssystemer pr brev med anmodning om først og fremmest erstatning for tabt omsætning samt om fremsendelse af ny terminal. Vi betaler et årlig kontingent som skulle sikre os at vi fik en ny terminal lynhurtig i en situation som denne her. LD betalingssystemer har ved vore henvendelser beklaget med at deres arbejdsopgaver hober sig op og at vi ligger et eller andet sted i bunken, hvilket vi jo ikke kan bruge til noget som helst. I dag har jeg så fået et brev fra deres service and operations manager Christian M. Dahl hvori han beklager forsinkelsen og rigtigheden af min påstand. De yder ingen erstatningsgaranti for tabt omsætning/indtjening men tilbyder at kontingentet kan opsiges. Jeg må erkende at jeg føler mig total til grin og ønsker en anden leverandører. Vi kan blot se frem til yderlige tab af omsætning og tab af kunder. Kan I anbefale en anden leverandør? |
Jeg kan sige så meget at PBS har nøjagtig den samme terminal. Om den er billigere eller dyrer skal jeg ikke kunne sige.
Deusuden kan du hos PBS i tilkøb få en tilkøbs aftale som sikre dig ombytning eller reperation af din terminal inden for 3 timer.
Prøv at kikke på deres hjemmeside: https://pbs-erhverv.dk/online/PBS-terminalshop/index.html
Desuden så forstår jeg ikke at du har tabt fortjeneste.. Du har vel en fluesmækker og notaer i nødstilfælde af at din terminal går i sort??